Snabb uppdatering

Hej från Stockholm! Vi har kommit fram, likaså våra kartonger. Tack vare hjälp från familj så är det även uppackat och städat.

Och, so far so good! Älskar verkligen huset. Tycker dock att det är lite kyligt, och undrar om jag nånsin kommer komma ihåg att panta burkar och använda p-skiva...

Återkommer så fort vi har fått internet. Trevlig valborgsmässoafton!

1 Mammatea:

skriven

Härligt att ni gillar huset!

Svar: Ja det ar underbart!
ParisLisa

2 Jenny:

skriven

Härligt! Ser toppen ut! Välkommen hem!

Svar: Tack fina Jenny!
ParisLisa

3 Sara:

skriven

Skönt att höra - boa in er ordentligt nu så ser jag fram emot mer uppdateringar längre fram! :)

Kramar

Svar: Det ska vi gora! Kramar
ParisLisa

4 Miss Marie:

skriven

Älskar fönstrena, vill haaaaa! :)

Panta burkar, glass, plast, papper och allt annat bara längtar jag efter!!! Helt seriöst! :)

Svar: Ni kan val flytta hit ni ocksa sa kan vi vara mammalediga tillsammans? ;)
Och jag vill ocksa panta burkar, men glommer att ta med dom till affaren! Den vanan har jag inte.
ParisLisa

5 La Madrileña:

skriven

Spännande! Den nya looken pa bloggen är fin! :-)

Svar: Ja verkligen! Och tack :)
ParisLisa

6 Miss Agda- Småbarnsliv o Endorfiner:

skriven

Välkommen hem till Sverig <3 <3 <3

Svar: Tack vannen!
ParisLisa

Kommentera här: