Jag saknar er

Att det inte blir sa mycket tid over till att blogga det vet ni ju redan. Men ni vet nog inte att jag saknar er! Jag gillar verkligen att blogga, allra mest gillar jag kontakten med er. Att bolla ideer och tankar, att hjalpas at att hitta motivation, inspireras och att bara prata helt enkelt.

Jag har tankt flera ganger den senaste tiden att det basta kanske vore att sluta blogga helt. Det stor mig nar det inte blir nagon kvalitet, inga bra texter, ingen vidare kvalitet pa bilder och ingen tid till att riktigt halla igang en dialog. Men jag kan inte. Jag skulle saknar er alldeles for mycket! Och vem vet, snart kanske det vander och jag far till det med mer bloggtid i vardagspusslet. Jag hoppas i alla fall pa det.


I brist pa annat far ni en bild fran pasken forra aret. Den var lite senare i april om jag minns ratt, men anda med tva manader kvar av graviditeten.. De som sa att jag inte var stor ljog helt klart. Jag blir nastan trott i fotterna av att titta!
1 Emelie:

skriven

Fina du! Underbar bild, haha, jag var precis lika stor :) Och du, jag känner att det lika bra hade kunnat vara jag som skrev det där inlägget. Vi är ju här flera stycken och jag är precis som du så glad för det lilla man hinner även om det känns som att det ibland blir varken hackat eller malet. Ständigt är det annat som prioriteras, som just nu sömn. Måste måste gå och lägga mig, haha. Men jag är så glad att du finns kvar här även om dialogerna och inläggen blir sporadiska. jag skulle också sakna dig alldeles för mycket!



Stor kram från en annan småbarnsmorsa ;)

2 emma:

skriven

åh, jag hoppas att du fortsätter blogga läääänge! blir spännande att läsa om förskolan, när tänker ni er inskolning?

3 meerle:

skriven

Nej sluta inte blogga! Jag brukar inte kommentera men jag läser :) Och jag skulle sakna att läsa om er!

4 Anna♡:

skriven

Vilken underbart vacker bild!



Jag sökte efter Warszawatips och på den vägen fann jag din tjusiga blogg. Vilken lyckoträff!:)

Jag har varit i Warszawa en gång tidigare och tro det eller ej, men jag blev helt förälskad i denna fantastiska stad.

Jag var gravid då och 8 timmars promenerande varje dag höll på att ta död på mina fötter, min foglossning och sammandragningarna blev liite för mycket tyvärr. Denna gången har vi istället en pigg nybliven tvååring med oss!:)

Det jag skulle önska är att få ta del av dina personliga favoriter i denna magiska stad, något litet smultronställe, ditt bästa kafé, något du tycker att man inte ska missa (bortsett från de typiska turistställena) eller kanske roligaste lekparken..

Vore så himla gulligt!



Önskar dig en underbart fin dag!

Kram Anna



5 Ellinor:

skriven

Känner så väl igen mig i det du skriver. Det är inte roligt att skriva när man känner att kvalitén på det man skriver inte lever upp till ens egna förväntningar, samtidigt vill man inte släppa bloggen helt just på grund av de fina kontakterna. Men pusslar man lite brukar det gå. Det där med inspiration går ju upp och ner. Det viktigaste är nog att inte ha för höga krav på sig själv!

Kram

6 Jenny:

skriven

VI hade saknat DIG alltför mycket! Det gör inget att det blir längre tid mellan varven, det är helt klart värt det, fina Lisa! Stor kram!

7 Jenny:

skriven

Vad gullig du är! Jag skickar något till dig i utbyrte (och pengar såklart! :)).



De ena: http://therez.se/images/2012/marni1hmprod-1_192931986.jpg



De andra (herr): http://media.stylebyjw.se/2012/02/20120225-181028.jpg



Vet inte om de passar, men gör de det så är de ju SÅ mycket billigare än alla andra glasögon jag har tittat på... :) Men du: bara om du har vägarna förbi igen! KRAM!

8 Anonym:

skriven

Fin kula du hade!



Sv:

Tidigare har de sagt att Signes legat över medel både i längd och vikt. Sist sa de inget om det.

Kommentera här: