Dags att ta farval

Sen Amaya foddes sa har bloggandet inte riktigt varit som tidigare. Det finns inte tid till fina bilder och genomtankta texter. Eller tid gar sakert att hitta, men jag prioriterar annat. Jag saknar att blogga pa riktigt, men som det blir just nu kanns det inte bra alls. Kanske kommer tiden tillbaks senare? Kanske hittar jag en plats for bloggen i livspusslet. Men som det ser ut nu sa kanns det battre att saga hej da for en tid. Jag hinner ju anda aldrig svara pa era kommentarer eller ens skriva era onskeinlagg fran januari...
Sa, tills vi hors nasta gang - ha en alldeles underbar sommar! Jag hoppas att vi ses och hors snart igen, jag kommer sakna er. Vill ni kan ni folja mig pa instagram. Inte for att mitt liv ar mer spannande dar, men jag uppdaterar da och da. Jag heter nagot sa fantasifullt som parislisa.



Och har, nagra bilder fran var underbara helg pa landet.

1 XB:

skriven

Så trist, men förstår ditt beslut! Varmt lycka till med framtiden.



Kram från XB

2 Jenny:

skriven

Åh vad jag kommer att sakna dig! Men jag har dig på bloglovin, så om eller när du börjar igen så är jag här som ett skott! :)



Som tur är kan jag följa ditt liv i andra medier (där i alla fall JAG tycker att du har ett spännande liv och att det är intressant att följa) så helt borta blir du inte, tur.



Stora och många kramar från mig!

3 Miss S:

skriven

Kommer att sakna dig och dina äventyr ute i vida världen!! Men jag har ju full förståelse eftersom jag själv lagt ner bloggandet.

Må så bra och ha en skön sommar!

Kram

4 Karin:

skriven

Tråkigt att höra, har varit kul att följa dig - från min gamla Pariskvarter till småbarnsliv i Warszawa! Tack för allt du har delat med dig av, stort som smått. Vet hur svårt det är att få ihop tiden till allt man vill göra.

Stora kramar och hoppas att du tar upp bloggandet igen i framtiden!

5 Ellinor:

skriven

Blogga skall man göra för sin egen skull och känner man inte att tid och lust finns där är det lika bra att ta en paus och sedan komma tillbaka. Vi hänger alltid kvar här ändå, det vet du ;)

Önskar dig en riktigt fin sommar!

Kram

6 Catrine:

skriven

Så tråkigt, men har full förståelse. Man ska känna att det är kul också!



Ha det bra och hoppas vi kan hålla lite kontakt ändå!



Stor kram och önskar dig en fin sommar!

7 Molly:

skriven

Hoppas vi ses igen på bloggen, det har varit kul att läsa om dina äventyr i världen. Ha det bra!

8 Cecilia/svengland:

skriven

Vad synda att du ska sluta blogga men lycka till i framtiden! Jag heter cecuk72 om du vill kolla in mina Instagram foto'n! :-)

9 Emelie:

skriven

Åh vad vemodigt det var att läsa detta Lisa. Jag förstår verkligen, känns som att jag är i samma situation men att jag lite vägrar släppa taget. Jag hoppas att vi kan hålla kontakten lite grand privat. Efter så här många år känns det som att man känner varandra. Jag kommer verkligen att sakna dig men tycker att du prioriterar helt rätt. Hoppas att du kommer tillbaka någon gång i framtiden. Tills dess, all lycka till och njut av Amaya och familjen!



Många varma kramar Emelie

10 Mai Härwell:

skriven

Jag kommer att sakna att läsa din blogg! Du har varit en stor inspirationskälla och tack för att vi har fått tagit del av så mycket av dina äventyr!Stort lycka till i framtiden! Kramar Mai

11 Fröken Isakson:

skriven

Jättesynd att du slutar men jag förstår dig. Ibland finns tiden inte där. Kommer sakna dig, kramar Linda

12 Sofia:

skriven

Vad synd, jag kommer att sakna din blogg men förstår varför du slutar, det är inte kul om man inte känner att man har tid för det. Jag följer ju dig på instagram i alla fall:)

13 Sofia:

skriven

Vad synd, jag kommer att sakna din blogg men förstår varför du slutar, det är inte kul om man inte känner att man har tid för det. Jag följer ju dig på instagram i alla fall:)

14 Anna:

skriven

Det har varit jätte roligt att läsa om dina äventyr och även dina dagens (de var kanske ett tag sedan nu men dock!) var alltid en riktig style inspiration för mig! Lycka till och hoppas vi hörs igen!

15 mammaTea:

skriven

Förstår dig men kommer sakna dina inlägg.



Sv

Tack för ditt grattis när lillebror föddes! Det värmer.

16 La Madrileña:

skriven

Trist! Men du kan ju alltid skriva da och da när du far lust...man behöver ju faktiskt inte uppdatera hela tiden. Jag hittar alltid tillbaka även om det är 1 gang / ar! :-)

17 Mia:

skriven

Du är saknad vännen! Men jag förstår dig helt, tog helledigt i sommar och det var otroligt välbehövt.

18 Johanna - Miss Unruly:

skriven

Jag har ocksa haft en liten bloggpaus och jag vet att ibland kanns det som om man har sa mycket i livet som pagar att man bara vill leva mitt i det varje sekund. Och man kommer sig inte for. Forstar dig men kommer att sakna din blogg! All the best till dig och din man och lilla Amaya :) stor kram!

Kommentera här: