Middag i långkalsonger

Ikväll ska jag ut på middag och som väldigt ofta den senaste tiden kände jag mig less på min egen garderob. Så jag har rotat i mannens och hittat en snygg skjorta. Så ikväll blir det skjorta + leggings med kofta. Men jag har lite svårt för det här med leggins egentligen. Känns som om jag går omkring i långkalsonger...

Hur gör ni andra? Hur lång måste överdelen vara egentligen för att det ska vara acceptabelt? Nu lär jag inte hinna få några svar från er förrän jag kommer hem (om ni finns kvar där ute kära läsare!) så jag hoppas att ni inte är alltför hårda ;)







Jag är noga med att rumpan inte syns ;) Och ja, jag måste klippa håret. Igen!
1 Mamma:

skriven

Hej Gumman! Du ser jättefin ut, du behöver inte heller vara orolig för rumpan den är liten.

Kramar Mamma

2 Emelie:

skriven

Åh hej fina Lisa! Vad jag har saknat dina inlägg. Alltså nu var det absolut inte menat som någon press, man ska alltid bara blogga när man känner för det. Men idag har jag tänkt flera gånger på dig och tänkt att jag skulle gå in och lämna en kommentar här på något äldre inlägg bara för att byta några ord (eftersom det här med Skype verkar utebli) men så hade det minsann kommit en liten post. Kul!



Din outfit är kanon, skitsnyggt med leggins, absolut inte långkalsong, sjkortan är helrätt och koftan mysig. Snyggt att matcha med höga klackar också. Har man täckande leggins tycker jag att kjolen/skjortan/tunikan kan vara rejält kort utan att det är någon fara.



Hoppas ni hade en trevlig kväll!



Kramar

3 Sara:

skriven

Tack fina du! Och klädde skitbra i skjorta och leggings!



Hoppas du hade en trevlig kväll!

KRAM

4 Carolline:

skriven

Du är jättefin!

5 Anonym:

skriven

Jag tycker samma sak. Men man vänjer sig tycker jag. Min syrra kan till och med ha tunna leggings. Jag kör dock "treggings", eller ytterst sällan vanliga bomullsleggings. Men jag känner också långkalsongkänslan. Jag tycker emellertid att det är jättefint på andra (och då NATURLIGTVIS på dig också!). Kul att du är tillbaka på bloggen! Kram!

6 Jenny:

skriven

...det var jag som skrev kommentaren! :)

7 Solli:

skriven

vart ju jättesnyggt! och det finns inga regler, that's the best part with fashion ;-) bisous!

8 FC:

skriven

Och jag tyckte förstås du var jättefin som alltid :-) Bilden kommer, det har bara varit lite fullt upp i sovsalen så jag har inte kunnat leta reda på den i packningen...

9 Pärla:

skriven

Jag sällar mig till kommentarerna ovan. Du ser fin och mysig ut, en bra kombination. Själv vill jag också helst dölja rumpan, tycker det blir åtminstone liiite mindre långkalsong då... ;) Dröjde länge innan jag vågade börja använda leggings, men nu gör jag det ofta för det är ju så bekvämt!

Kommentera här: