Dagens bilder

Här kommer ett urval av dagens bilder (har cirka 200 att ga igenom bara fran idag). Vet att i alla fall vara föräldrar är nyfikna!

Vi har varit pa en tur till Mekong Delta och det lovar jag att skriva mer om när jag har lite mer tid, men alltsa, först nagra bilder.












Skratta lagom ni, det är VARMT här och den där hatten räddade mig nog fran en ordentlig bränna.





Jag älskar det här kortet!


Dagens lunch!

 

Imorgon bär det av till stranden, längtar...

1 Julie:

skriven

Hej ven!

Det ser virkelig ud til, at I nyder jeres ferie. Det er herligt for jer, I fortjener det virkelig!

Kram

2 Mikaela:

skriven

Det är väl inte varje dag man tror att man ska bli uppäten av sin lunch, eller...

Kram, kram

3 Plusresan:

skriven

Vilka exotiska bilder! Det ser underbart ut, ett riktigt äventyr =)



KRAM

4 Petra:

skriven

Vilka fina bilder! Fina fisken där längst ner ;) Kram!

5 Emelie:

skriven

Ojojoj, här har man varit borta i en vecka och då hinner det banne mig hända saker i bloggosfären. Först och främst GRATTIS i efterskott!! Att du skulle gå och fylla år precis nu! Hoppas att du hade en riktigt fin 25-årsdag ;)



Dessutom har du alltså hunnit med både Prag OCH Vietnam, inte illa! Vad härligt att ni fick en mysig vårhelg med en sprinter och två supportrar trots diverse missöden. Det var ju tur att åtminstone Petra kunde springa!



Och sen nu Vietnam, det låter helt underbart och fotona stämmer ju väl överens med paradisbeskrivningen. Jag har nyss sysselsatt mig med att läsa ikapp dina inlägg från senaste veckan och jag måste säga att jag nu sitter här med ett stort leende på läpparna. Vad uppriktigt glad och lycklig du låter och det smittar verkligen av sig, man blir alldeles varm! Jag kommer ju också precis hem från en energi- och kärleksboostad vecka i Alperna och det finns inget bättre än att resa iväg med sin älskade. Tänk vad bra vi har det!



Fortsätt att njuta därborta och behåll hatten på, solen är inte att leka med! ;)



Stora kramar Emelie

6 Sandra:

skriven

Ser ju helt underbart ut. Skulle mer än gärna vara på varmare breddgrader just nu. MEN just i dagarna så är det vårsol och snön håller på att smälta undan här i Svea, vilket gör det lite mer uthärdligt efter den lååånga vintern.

Njut nu riktigt av Vietnamn och det är härligt att få se och höra hur ni har det.

Stor kram

Kommentera här: