Födelsedagskalas!

Vilket kalas vi hade i onsdags, så himla lyckat! 
 
Sen vi var på ett kalas hos en kompis till Amaya som bor i hus här i Warszawa så frågade hon om vi inte kunde vara ute på hennes kalas också. Klart vi ska! Vill barnet vara ute så måste man ju säga ja (hatar plastiga lekland med rosa prinsesstolar..). Så jag började leta och hittade det här stället en bit söder om Warszawa. Det var inte förrän jag kom dit för att betala en delsumma som jag förstod att det var.. eh... ganska stort! Men vad sjutton tänkte jag, de kommer ha jättekul och ett underbart minne från sista tiden i Warszawa. 
 
Hämta två något spända tjejer på förskolan i 32 graders värme och från det att vi kom till kalaset till klockan 20.00 på kvällen så var det non stop. Hoppborgar, rutschkana, ponnyridning och häst och vagn. Underbart glada barn och nöjda föräldrar! Tror alla sov gott på kvällen...
 
Lyckas bara importera en del bilder men tycker att dessa sammanfattar det ganska bra. 
 
 
1 Sara Olsson:

skriven

Men oj vad glad jag blir när jag hittar tre(!) nya inlägg. Saknat din blogg massor!

Och vilket underbart kalas, det utstrålar verkligen glädje. Väldigt härligt med värme också.

Kram Sara

Svar: Vad roligt att höra! Hoppas kunna hålla igång ordentligt nu :) kram Lisa
ParisLisa

Kommentera här: