Vår nya hemstad

Om en vecka har mannen jobbat sin första dag på nya jobbet och nu kan jag inte hålla mig längre. Nu måste det hålla hela vägen fram. 
 
I november var jag på en tjejresa. I en stad jag besökt tidigare men just den här gången blev jag alldeles förälskad och skrev till mannen på vägen hem att här vill jag att vi ska bo.  
 
Och efter över två månader med intervjuer och evig väntan så fick vi (eller  ja, min man alltså) ett positivt besked. I slutet på augusti börjar vårt nya liv. I Barcelona! 
 
Jag är så otroligt förväntansfull och glad! Det här kommer bli toppen för oss alla. 
 



1 Linnea:

skriven

Åh så kul! Barcelona verkar så himla fint och mysigt! Hoppas du har haft en bra dag och får en fin helg :)

Svar: Tack detsamma!
ParisLisa

2 Sarah:

skriven

Va kul att han fick jobb där :)

Svar: Ja verkligen!
ParisLisa

3 Carina:

skriven

Vilka härliga nyheter! och så nära spanska släkten dessutom :)

Svar: Precis, men ändå lite lagom avstånd till en början :)
ParisLisa

4 Brysselkakan:

skriven

Grattis!
Här slog drömmen om ny flytt i höst i spillror i förra veckan. Bara att bryta ihop och sedan bita ihop! Nåväl det kommer nya chanser!
Grattis än en gång!

Svar: Tack! Men vad trist! Hoppas verkligen ni får en ny chans snart.
ParisLisa

5 Anonym:

skriven

Grattis igen! Så himla skoj! Ser framme mot att hälsa på er där, haha!

6 Emelie :

skriven

Grattis igen, så himla skoj! Ser fran emot att hälsa på er där ;)

Svar: Tack! Vi med, men först ses vi i Skåne!
ParisLisa

7 emelie - Berlin, Berlin:

skriven

Så spännande! Ska bli roligt att följa er från Spanien!

Svar: Ja verkligen! Ser fram emot att skriva :)
ParisLisa

8 Bella:

skriven

Jag är så avundsjuk! Mitt älskade Barcelona! Det positiva är att vi säkert kommer träffas där då jag lovat åka dit en gång per år (hälsa på min syster o spanska släkten)

Vi får se om även vi flyttar tillbaka nån gång i framtiden...

Svar: Åh jag vet Bella! Men jag hoppas verkligen att vi äntligen kan ses. Det vore på tiden. :)
ParisLisa

9 Sara Olsson:

skriven

Men åh vad roligt med Barcelona!! Där var jag och Andreas på vår sista resa innan jag blev gravid. En helt fantastisk stad ju!

Svar: Ja verkligen, ska bli himla spännande!
ParisLisa

10 Ellinor:

skriven

Stort grattis till er! Ut på nya äventyr :) Hoppas givetvis att vi får följa med här i bloggen.
Kram

Svar: Självklart! Ska bli väldigt kul att blogga om. Kram!
ParisLisa

11 Sandra T :

skriven

Men åh så härligt ! Grattis till er 💕
Ser mycket fram emot att höra om livet där. Kram

Svar: Tack! Lovar att uppdatera er! Kram
ParisLisa

12 Jenny Lina Carlsdotter:

skriven

Grattis, grattis, grattis! Så himla kul! Värme, spanska, nära hans släkt....Känns ju perfekt! Ska bli spännande att följa er. Jag försöker själv byta stad igen, även om det inte är lika långt. Känner igen den där väntan och hoppet.... Grattis igen! Kram

Svar: Oj vad spännande! Var är du på väg? :) jag hoppas verkligen mycket på den här nystarten och det ska bli kul att skriva om! Kram
ParisLisa

13 Christine & Paris:

skriven

Kul! Om jag får vägarna förbi Barcelona så hoppas jag att vi kan mötas upp :)

Svar: Det hoppas jag verkligen!
ParisLisa

14 Jenny / Ekomamma i stan:

skriven

Åh vad kul!

Har bara besökt Barcelona en gång (innan barnen kom) och gillade staden himla mycket. Vi har planer på att åka dit nästa sommar så skriv gärna tips när ni bott in er lite.

Svar: Absolut, det lovar jag!
ParisLisa

15 Junitjej :

skriven

Lycka till med er flytt! Hoppas ni kommer att trivas i Barcelona!

Svar: Tusen tack!
ParisLisa

16 Erica:

skriven

Wow, låter helt fantastiskt! Vilken dröm! <3

Svar: Ja verkligen! Vi längtar.
ParisLisa

17 Agnes:

skriven

Åh, så härligt!!

Svar: Ja verkligen!
ParisLisa

18 Robex Lundgren:

skriven

fint

Svar: Tack
ParisLisa

19 När Annie fotograferar i Kalifornien:

skriven

Så mysigt! :-D Grattis!

Svar: Tack!
ParisLisa

Kommentera här: