Nytt bloggnamn?

Känner att jag bör döpa om bloggen.. Är väl dags att släppa taget om Paris (inte kärleken, bara bloggnamnet). Har ni några roliga förslag? 
 
Jag på en strand i Barcelona, i tankarna planerade jag redan en flytt! 
 
 
1 Junitjej :

skriven

Kan bloggen heta: mitt liv utomlands ? Eller Utlandssvensk?

Svar: Ja nånting sånt lär det bli. Tack för tips!
ParisLisa

2 Ika's USA:

skriven

Spännande med en flytt! Har alltid velat åka till Barcelona men det har inte blivit av, ännu! Jag flyttade till Texas för 5 år sen och om några dagar flyttar vi till Florida:)

Svar: Florida låter ju väldigt spännande! Lycka till med flytten. Och hoppas du får besöka Barcelona snart :)
ParisLisa

3 Anna:

skriven

Barcalisa? Parwarbar efter dina städer? ;) Nä, tror nog mågot mer genetiskt som Mitt liv som utlandssvensk eller Lisa i utlandet är bättre om de inte redan är taget.

Svar: Barcalisa, då lär mannen bli galen ;) Men håller med om det nog får bli något genetisk. Men gärna med en tvist :)
ParisLisa

4 Bella:

skriven

ExpatLisa?

Svar: Ja nånting sånt får det bli. Nomadlisa kanske passar också? ;)
ParisLisa

Kommentera här: