Tillbaks på jobbet!

Så blev det 15 april och det var dags att gå till jobbet. Lite blandade känslor har det varit men just nu känns det bra. 

Ni som följt mig ett tag vet att jag inte har något kontor att gå till. Jobbar ju vanligtvis hemifrån men med två små som är hemma med farmor och au-pair kände jag att det skulle bli lite tufft. Så jag sitter på ett kafé och det har gått hur bra som helst. Inte idealt när man har telefonkonferenser men idag handlar det mest om att rensa email, läsa ikapp, uppdatera kalendern och sånt. 

Lyxigt också att kunna ta lunch. Och äta i lugn och ro. Har ju inte hänt så ofta. 

Blir en kortare dag idag. Imorgon kommer taxin 05.00 och sen bär det av till Paris för två dagars jobb. 

Dagens kontor på kafé Plakatowka:



1 Mammatea:

skriven

Det där "kontoret" såg trevligt ut!

Svar: Det blir nog ett återbesök i veckan!
ParisLisa

2 Sandra:

skriven

Kontoret såg i alla fall härligt ut ;)
Hälsa Paris!
Kram

Svar: Jag hälsade från dig!
ParisLisa

Kommentera här: