Inskolning!

Igår var det äntligen dags - inskolning på förskolan! Som vi (eller snarare jag!) har väntat.

Har inte varit nervös alls faktiskt. Hon har ju gått på förskola förut och är dessutom ganska tuff så jag förväntade mig att det skulle gå bra och det har det gjort också!

Igår var jag med hela tiden (9-14) och idag kunde jag gå redan efter 45 minuter. Hon verkar ha haft jätteroligt och var inte särskilt intresserad av att gå hem när jag kom. Nu hoppas vi att vi att det fortsätter så här bra!

För min egen del måste jag säga att ha Amaya på förskola 15 timmar i veckan kommer underlätta väldigt mycket. Med ett barn hemma istället för två så hoppas jag hinna med lite grann som att laga lite mat, handla och kanske komma ut och springa. Att vara ensam med båda tjejerna i veckorna är stundtals riktigt krävande. Mina små terrorister ❤

1 Jenny:

skriven

Vad härligt! Hurra för förskola! :)

2 Mammatea:

skriven

Skönt att det verkar gå bra.

Svar: Tack!
ParisLisa

Kommentera här: