Livet som 4

Nu har Ainhoa och jag varit hemma i några dagar och det går riktigt bra. Hon sover och äter mest. Tänk om man varit så här lugn med första barnet..

Idag var vi på återbesök på kliniken. Lill-Skrutt har gått upp till födelsevikten igen och allt såg bra ut. Jag har tagit bort stygnen och närmar mig sakta men säkert mitt riktiga jag. Drömmer om löpturer i skogen och snygga jeans med instoppad skjorta!

Sen vill jag tacka för era gratulationer och fina kommentarer! Så fort jag kan sätta mig en stund vid datorn (istället för mobilen) så kommer svar.

1 Mammatea:

skriven

Tänk om man kunde få barn två först ;)

Svar: Ja det vore nat!
ParisLisa

2 Emelie:

skriven

Vad fin hon är i jätteoverallen och di, vilket otroligt vackert namn! Jag blev helt tagen när jag läste vad ni döpt henne till. Båda namnen på båda era flickor hade jag kunnat stjäla rakt av. Var kommer Ainhoa från?

Svar: Tack fina du! Sa kul att hora att du gillar namnet. Bade Ainhoa och Amaya ar baskiska namn som vi tyckte var fina, och passar bra tillsammans!
ParisLisa

3 Miss Marie:

skriven

Haha, det är lite därför som jag vill ha ett till barn nån gång, bara så man kan vara lite avslappnad o njuta av det lite mer än första gången då man ju var so oooooroooooliiiiig heeeeeelaaaaa tiiiiideeeeeen! :)

4 Linda K:

skriven

Åh vad mysigt det låter. Underbart söt är hon den lilla ♥ . Längtar tills vi får träffa vårt lilla knytte (men det är ju 4 månader kvar). Kram kram Linda

Svar: Forstar att du langtar! Och tiden gar ju sa sakta for en sjalv nar man ar gravid. Men alltid mycket snabbare for alla andra ;)
ParisLisa

5 Sandra :

skriven

Så härligt Lisa! Ska bli roligt att höra framöver hur livet som fyra är. Stor kram

Svar: Tack Sandra och kram till dig med!
ParisLisa

6 Millan:

skriven

Ah, ett stort grattis till hela familjen! Sa fin hon ar. Och storsyster ocksa! :-) Millan

Svar: Stort tack Millan!
ParisLisa

7 mammaTea:

skriven

Sv
Jag ska nog kolla med bvc vad de rekommenderar angående ersättning. Eventuellt kan man ju blanda lite som han får till maten. Nu dricker man även vatten i flaska och tar inte pipmuggen än.

Svar: En kompis till mig var son inte tog flaska gav ersattning till maten och det gick bra. Men som det verkar sa ar BVC i Sverige inte sa angelagna om ersatting, tycker de verkar foresla valling valdigt tidigt. Ska bli spannande att hora vad de sa till dig.
ParisLisa

8 Tonci:

skriven

Det var länge sedan när jag var här inne sist, men nu ser jag den underbara nyheten!!
Stort grattis till er!

Svar: Tack sa mycket Tonci!
ParisLisa

Kommentera här: