Nystart!

Ny header och snart ett nytt liv i Stockholm. Det maste ju dokumenteras pa bloggen! Kanner mig motiverad, nu ska har bloggas! Ska leta fram kameran i roran, det ar ju sa trist med mobilbilder. Nu kor vi!
 
 
 
Stort tack till brorsan for den nya headern!
 
 
1 Mamma:

skriven

Ser jättefint ut.

Svar: Tack mamma!
ParisLisa

2 Mammatea:

skriven

Kul men ska du inte ha med båda barnen?

Svar: Absolut! Vantar pa en solig dag sa att vi kan ta en bild tillsammans. Brorsan har lovat att uppdatera da. Var bara tvungen att bli av med den gamla!
ParisLisa

3 Jenny:

skriven

Jättefint! Det är så kul när man får ny blogg! Jag kan inget själv och år så glad och tacksam när jag har fått hjälp med mina. Det ska bli så kul att följa dig här i Sverige (och för att stilla din Parislängtan finns ju Ladurée, Lenôtre och Picard nu i Sthlm :)). Kanske kan vi träffas också nu när vi kommer bo närmare... I alla fall: två tummar upp för din bloggs nya kosytm!

Svar: Visst ar det kul? Kan en del men har inte riktigt tiden, men nu tycker jag att det blev fint och frascht. Ah, Picard i Stockholm? Det visste jag inte! Hoppas verkligen att vi kan fa till en traff! Hoppas du har en mysig sondag.
ParisLisa

4 XB:

skriven

Superfint!

Svar: Tack! :)
ParisLisa

5 emma:

skriven

Så fint! Kul med lite nytt på bloggen, ska bli spännande att följa dig och din fina familj framåt!

Svar: Vad kul att du gillar det, och kul att du "hanger med" till Sverige!
ParisLisa

6 Ellinor:

skriven

Spännande!
Det skall bli så roligt att få följa dig/er på era fortsatta äventyr!
Kram och lycka till!

Svar: Tack for att du hanger med! Kram kram
ParisLisa

Kommentera här: