Kartonger, packning och solsken

Det blev lite tyst här. Det var inte meningen, men verkligheten med flyttkartonger och resväskor tog över. Imorgon kommer de och hämtar våra saker.

Jag är aningen stressad över att andra ska packa det mesta av våra ägodelar... Men mannen hävdar att allt är förberett och har parkerat sig i soffan och kollar på fotboll. Så jag ger upp lite grann. Kanske kommer få flyga till Stockholm i pyjamas..

Som tur är har vi underbart väder och det har blivit långa dagar i parken med våra vänner.

Nej, nu måste jag återgå till packning och planering. Ni som följer mig på instagram vet att det numera står en liten säng och väntar på sin ägare i vårt nya hem.

1 Jenny:

skriven

Lycka till med packningen och hoppas mannen tar sig ur soffan snart (sparka upp honom vetja! ;) ). Kram!

2 Ellinor:

skriven

Det kommer säkert att gå jättebra.
Kram och lycka till!

3 bella:

skriven

Tänk att det är dags!!! Gaaah!
Så länge du har pass, pengar, piljetter och nycklar till ert nya hem så ordnar sig resten! Barnen förståss!!!
Lycka till!

Svar: Du har ratt, och det gick ju alldeles utmarkt! :) Tack!
ParisLisa

4 Jenny / Ekomamma i stan:

skriven

Jag som har packat snart 30 flyttkartonger nu i veckan tycker att det där med att någon annan kommer och packar låter otroligt skönt.

Lycka till nu!

Svar: Det var det ocksa! Och vart varenda krona. Hoppas ni har det bra i ert nya hem.
ParisLisa

5 Emelie :

skriven

Alltså den där sängen är så himla fin. Börjar ni känna er som hemma i huset?

Svar: Visst ar den? Ar jattenojd. Huset kanns som hemma utan tvekan, livsstilen och Sverige behover nog lite mer tid.
ParisLisa

Kommentera här: