Dags att ta farväl

Våra saker är packade och på väg mot Sverige. Imorgon är det våran tur. Väldigt blandade känslor. Vi ser så fram emot att starta vårt nya liv, i vårt alldeles egna hus. Men när jag skriver "hej då" korten så rinner tårarna. Ännu fler vänner att sakna...

Fast samtidigt inte. För vännerna där i Stockholm, som jag har saknat i 13 år, dom behöver jag ju inte sakna mer nu. Och tänk vilka vänner som fortfarande finns där efter alla år!

1 Miss Marie:

skriven

Kan förstå de tudelade känslorna! Hoppas resan går bra!

2 Jenny:

skriven

Sorgligt men också kul. Som Marie skriver. Förstår. Kram och lycka till!

3 Millan:

skriven

Lycka till! Men oj, ja vilka delade kanslor det maste vara. Sa spannande att flytta hem (eller bort som det nastan blir efter 13 ar ivag) men samtidigt sa ledsamt att saga hej da. Jag har bott i utlandet i 14 ar nu sa kan bara tanka mig hur laskigt och samtidigt roligt det skulle vara att flytta tillbaks.
HOppas resan hem gar bra. Ni flyttar ju helt klart hem den basta tiden pa aret dessutom med hela den svenska sommaren framfor er.
Kram fran Bristol

4 Mammatea:

skriven

Hoppas resan går bra!

5 Emelie:

skriven

Det är faktiskt helt otroligt att man har haft vänner så länge nu och att oavsett var man själv eller de har befunnit sig i världen så är man fortfarande vänner. Det fina är, att finns vännerna i Stockholm kvar efter 13 år nu så finns vännerna i Paris och Warszawa kvar efter 13 till!

All lycka till med flytten och ert nya liv i Stockholm. Hoppas vi får tillfälle att ses en dag!

6 bella:

skriven

Jag är så nyfiken! Hur har det gått? Hur känns det?

Kommentera här: