An ordinary Thursday

Idag har vi mest hängt i parken. Som de flesta dagarna. Idag var det dock lite extra roligt, massor med stora vattenpölar! Kidsen lekte i nästan två timmar utan bråk eller underhållning av oss mammor.

Älskar att se dom så här, utomhus och alldeles smutsiga av en massa rolig och spännande lek.

Och tummen upp för både skor och skalbyxor - ungen var snustorr när vi kom hem.

Så en alldeles vanlig torsdag hemma hos oss. Vad har ni haft för er för spännande?

 

1 Jenny:

skriven

Jag var och skaffade pass. Det blev lite problematiskt då de ville ha fingeravtryck på pekfingrarna men mitt ena är ju i ettt stort bandage..... Sedan åt jag vegetarisk kebabtallrik för första gången i livet. Och....ja, det var nog det. Ska du hitta på något sjöj i helgen?

Svar: Oj da! Vad typiskt. Hoppas att det inte var bradskande med passet? Imorgon ar det vardag som vanligt for mig. Mannen ar i Stockholm sa det blir val mest parkhand och hoppande i vattenpolar ;) Men pa sondag, da ska vi pa brunch pa Hyatt med ett trevligt gang och det ser jag fram emot (later bli att tanka pa att det ar en "hej da brunch"). Sjalv da?
Kram Lisa
ParisLisa

2 Sara:

skriven

Vad härligt det låter - jag lääängtar till killarna kan gå, känns som det blir lättare att vara ute då. För det är ju fortf rätt kallt på marken så det blir än så lände bara att vara i vagnen/gunga när vi är ute...

Kramar
Ps. fin mössa Amaya har! ;-)

Svar: Ute blir det absolut lattare, och perfekt att de kommer borja ga pa sommaren/vintern. Mycket lattare! Men vanta du bara tills det springer snabbt som attan at olika hall ;)
Visst ar den fin!? En jatteduktig tjej som gjort den ;)
ParisLisa

Kommentera här: