Nagra lata minuter i poolen

 
Det ar ungefar 2 manader sen den har bilden togs. Kanns langre, speciellt nu nar dagarna blir allt kortare och temperaturerna ska ga ner under noll i helgen... 
 
Den ar tagen pa var semester i Djerba, Tunisien i slutet pa augusti. Amaya sov i skuggan och jag gjorde ett forsok till att sola. Klarar inte riktigt av det langre. Det blir sa varmt, men sa har i poolen gick det bra.
 
Har ni varit i Djerba? Vi blev lite besvikna.. Hotellet var inte alls var stil tyvarr och jag saknade verkligen att kunna ga och strosa och titta pa folk och sa dar. Har var man valdigt instangd pa sitt hotell. Och vi borde ha lart oss vi det har laget, all inclusive ar INTE for oss. Hur smidigt det an ma vara med en 1-aring. 
1 Eva:

skriven

Är inte heller någon all inclusive-person så jag förstår precis vad du menar.

Har en fråga också: hur går det med Amayas språk? Skulle vara kul att läsa.

Svar: absolut Eva, det kommer! Har tänkt att jag måste skriva ner det för att minnas i framtiden hur som helst och det är ju ett roligt ämne att dela med sig av.
ParisLisa

2 Isabelle:

skriven

Jag har varit där. Stranden var väl okej och vädret vackert som jag minns det men annars var vi inte heller särskilt nöjda tyvärr. Men det är kanske 10 âr sedan jag var där... Jag blir oftast besviken pâ all inclusive mat. Avskyr bufféer generellt. Jag gillar inte ens julbord egentligen... Men det är hemligt ;o)

Svar: Ska inte skvallra! ;) All-incluse är inte vår grej men i Djerba hade man inget val och tur var väl det för det fanns inga restauranger i området. Hade lätt kunnat bli jobbigt med 40 graders värme, en 1-åring och en gravid! ;)
ParisLisa

Kommentera här: