Två fina från förra veckan

Måndag, spontan shoppingrunda och sushilunch med en god vän och två glada bebisar. Vi kände oss helt plötsligt som såna där trendiga mammor som hänger på café i strukna kläder och fina naglar. Det kändes bra en liten stund. Fick med mig en sjal från Marni for hm. Fanns massor kvar om nån desperat vill ha någonting.

Fredag, efterlängtad pain au chocolat och en färskpressad grapefruktjuice på St Honore. Det var mysigt! Sen gick vi och besökte Amayas framtida förskola. Det tänkte jag berätta mer om en annan dag.


1 Jenny:

skriven

Fint med små vardagsljusglimtar!



Finns solglasögonen kvar måntro? De vill jag desperat ha! ;) Kram!

2 Emelie:

skriven

Jättefin scarfs! Spännande med förskola. Vet ni vilken och var det blir alltså? Vi slåss om förskoleplats här, det är helt sjukt hur svårt det är att få plats på en bra förskola...

3 Anonym:

skriven

Hej vannen, tankte skicka dig ett email men ar det fortfarande din jobb email jag skickar till? Jag blev helt excited av HMs Marni kollektion, har hor man ju inte om nagot om man inte verkligen letar. Sa in pa internet men nastan allt ar ju slutsalt, lyckades fa tag pa 2 klanningar som har bestallts och skickats hem till mamma..... Men tankte se om du ar i en hm butik och det finns nagot kvar ar jag valdigt intresserad av de bruna tightsen, vilket som helst halsband, den prickiga silkes klanningen utan arm i stl 38...... Om du skullr hitta nagot kan inte du kopa och skicka, jag kan overfora pengar till ditt konto eller skicka PayPal! Amaya ar sa sot, hon verkar sa glad alltid. Allt bra med oss, ser fram emot pask da vi ar lediga i 10 dagar ch aker till Tasmanien, ska bli SKONT. Kramar

4 Mia:

skriven

Åh jag ville också ha den sjalen!



Håller med dig om inlägget ovan. Jag går i precis samma tankar, om man inte kan ge 100% får man dåligt samvete och jag hatar att gå omkring och känna att man gör halvdant ifrån sig. Men precis som du säger, det är så många man skulle sakna. Så jag håller ut ett tag till.



Kram

Kommentera här: