Är helgen redan slut?

Tack vare mamma och pappas hjälp har vi hunnit med en massa den här helgen. Igår skämde jag bort mig själv och gick och fick håret fixat till bröllopet och lyxade till det med en sminkning hos Bobbi Brown.

Bröllopet var annorlunda minst sagt. Vad sägs om sushi och vodka till förätt t.ex? Och att man ger brudparet blommor efter vigseln var vi de enda som inte visste...

Idag har vi varit på brunch, och jag är fortfarande mätt. Och ganska trött efter gårdagens party. Var längesen jag befann mig på ett dansgolv. Hade nästan glömt hur kul det kan vara!

1 Jenny:

skriven

Det lät spännande, det där bröllopet! Kram från mig!

2 Ellinor:

skriven

Låter som om ni haft en fin helg! Roligt att uppleva ett så pass annorlunda bröllop.

Kram

3 Emelie:

skriven

Kul med en annorlunda bröllopsfest! Vilken klänning blev det? Båda var superfina men den översta var nog min favorit :)



Jag har börjat fila på ett inlägg om köttindustrin, ska bara få tankarna att fungera och inte bara tänka på bebis...

4 Petra:

skriven

Ha ha, det där med blommorna gör de i Lettland också, var där på ett bröllop 1999. Och det gick en flaska vodka på varje två gäster! Resterna, inkl vodkan serverades till frukost dagen därpå!

Hoppas att du har återhämtat dig ;-)

5 Sara:

skriven

Vilken klänning blev det nu då? Du får skriva ett inlägg till och berätta mer om bröllopet. Spännande ju! :)

6 Lisa:

skriven

Jenny, ja det var lite annorlunda...



Ellinor, det hade vi!



Emelie, ja verkligen. Det blev den gra tillslut! Gillar nog den oversta battre jag med men tankte att det var dags att variera lite.



Petra, lustigt det dar med blommorna. De maste ju ha vissnat under kvallen.. Tvivlar pa att det fanns tillrackligt med vaser att stoppa dom i!



Sara, den gra blev det!

Kommentera här: