Men vilken lyx!

En annan åt lunch ute igår, iklädd shorts och t-shirt. Skruttis sov i vagnen och jag tog mig ett glas vitt. Kändes som värsta lyxen! Hel och ren satt jag där i solen och jag kunde faktiskt ha ett riktigt samtal med min vän i hela 35 minuter.

Sen vaknade Skruttis och vi begav och till lekplatsen. Där gick det vildare till. Hade t.o.m sand i behån igår kväll! Snacka om kontraster.

Snart ger vi oss ut i solen igen. 27 grader ska vi få idag!

1 Sara:

skriven

Det låter underbart!



Du har för övrigt en utmaning inne hos mig. :)

2 Sofia:

skriven

Åh vad härligt! Här slutar det aldrig att regna...

3 Emelie:

skriven

Gud vad härligt! Sol kom hit!

4 Isabelle:

skriven

Fint!

5 mammaTEA:

skriven

Låter härligt!

6 XB:

skriven

Så härligt det låter!

Väntar fortfarande på att den sista snödrivan ska smälta här uppe i norr. Tillägger att jag dagligen surfar på sista minutenresor ;)

7 Catrine:

skriven

Härligt med mat och ett glas vin ;) Det är du värd! Det är underbart att känna lite värme nu efter en lite seg och halvdan vinter!

Kram!

8 Jenny:

skriven

Gud vad härligt! Och jag undrar vad du åt? Ser tokgott ut ju!



Här har värmen äntligen kommit. Idag var det ballerina- och vårjackaväder. Inte 27, men väl vårväder. Jag och vännen drog på äventyr med båt, åt lunch ute i solen och drack kaffe under de ljuvliga rosa blommorna i Humlan.



Kul det där men sanden. Jag jobbade både efter gymnasiet och innan jag fick mitt nuvarande jobb på dagis. Jag hade sand i fickorna, i hårbotten, i näsan, i behån - ÖVERALLT! Sand=småbarn! :)



Kram och trevlig helg!

9 Lisa:

skriven

Sara, ska anta den ikvall tankte jag!



Emelie, hoppas den kommit nu!



Isabelle, tack!



Tea, det var valbehovligt.



XB, oj.. forstar verkligen att du langtar bort!



Catrine, visst ar det underbar?



Jenny, det var Fish Cakes och de var himla smarriga. Ja den dar sanden.. Om det anda var sand fran stranden ;)

Kommentera här: