En lordag i stallet

Nar jag av nagon anledning missar min ridlektion pa mandagskvallar sa far jag ta igen det en annan dag. Himla bra tycker jag! Sa forra veckan stack vi till stallet hela familjen pa lordagsmorgonen. Jag hade lektion medans mannen och Amaya tittade pa, fotade och halsade pa hastar.

Visst onskar jag att Amaya kommer gilla hastar och ridning, och kor lite lobbying i tidig alder. Men vill hon hellre gora nagonting annat sa gar det ju lika bra det med, men man kan ju alltid forsoka. Eller hur?

Den har lordagen fick jag prova pa en hast som jag inte testat forut, Grom. Sa stor att jag fick sta pa en pall for att komma upp. En himla trevlig hast, men det var mycket att jobba med for mina sma korta ben.

1 Jenny:

skriven

Hon verkar onekligen gilla hästarna, så det ska inte vara några problem tror jag! :) Vad tycker mannen?

2 Du + jag och framtiden:

skriven

Ja hon ser ju intresserad ut av hästarna. =)

3 mammaTea:

skriven

Hon ser nöjd ut ;)

Kommentera här: