Veckans traning - traningspakten vecka 2

Sa tjejerna i traningspakten, Christine, Mia, La Madrilena och alla ni andra, har kommer min summering av min traningsvecka.

Fick ihop tva riktigt bra pass och fyra promender. En av dessa var lite langre och darfor raknar jag den som mitt tredje pass den har veckan.

Mandag: Barnvagns/baby bjornspromenad 4.2 km
Tisdag: Barnvagns/baby bjornspromenad 5.6 km
Onsdag: Barnvagns/baby bjornspromenad 7.1 km + styrkepass med min PT
Torsdag: Barnvagns/baby bjornspromenad. Jag glomde mata strackan men jag gissar pa 4 km
Fredag: Vila
Lordag: Kondition, 20 minuter cross trainer (3.7km) och 20 minuters jogg (3.3km)
Sondag: Vila

Nu laddar vi for en ny vecka, imorgon blir det intervaller eller backar for min del hoppas jag.





1 Sofia:

skriven

Du ar verkligen jatteduktig som kommer igang sa snabbt!

2 Sara:

skriven

Fasen vad duktig du är! Heja heja!

3 Veronica:

skriven

Hej!

Vilken mysig blogg du har! Tränar du inför något speciellt, eller bara i allmänhet?

4 Fröken Isakson:

skriven

Härligt det låter. Du har en award hos mig. kramar till dig söta

5 Tea:

skriven

Duktig du är som kommit igång!



Sv:

Nej vi kan inte sätta bilbarnstolen på vagen. Dessutom gillar hon inte bilbarnstolen heller... Ha, he bestämd är hon.

Kommentera här: