Paseo del Prado


En del av gardagens promenad agde rum pa Paseo del Prado, sa jag delar med mig av lite bilder igen. Just den har delen av Madrid ar valdigt "fotovanlig" tycker jag. Ser ni den klarbla himlen? Bara den gor det vart ett besok i denna fina stad!

Nu sticker jag antligen och gor slingor i haret! Vi hors senare.


















1 Sandra:

skriven

Så vackert det är där.

2 Christine&Paris:

skriven

Nej jag känner inte till det så bra! Tycker bara det ska bli spännande med ett alternativ till Monoprix. Roligt när det öppnar nytt, det händer ju inte så ofta i Malmö direkt, haha :) Men de har en del bra grejerminns jag från när jag var i London. Kan springa dit och checka läget när det är klart och sen rapportera till dig ;)

3 Sofia:

skriven

Vilka vackra byggnader!

4 emma:

skriven

Pampigt! Och vilket skönt väder! Saknar Spanien...framförallt höstvädret och restauranglivet.Skönt att flygresorna gick bra med Amayita! :-)

5 Freedomtravel:

skriven

Europa är häftigt med alla pampiga byggnader som finns! Har aldrig varit i Madrid, men det kan ju finnas tid för det i framtiden... ;)

Kommentera här: