I love London

Vi är i London och har det toppen! Jag är på-nytt-förälskad i den här stan. Den har så mycket att erbjuda, och är dessutom barnvänlig. Nåt som jag inte riktigt tänkt på tidigare av förklarliga anledningar. Tummen upp!

Idag har vi spenderat dagen i Hampstead, igår var det Chiswick och i lördags Primrose Hill. Jättemysigt! Jag kikar i fönsterna hos mäklarna och drömmer lite grann..

Imorgon tar Amaya och jag tåget norrut på nya äventyr, får se om det finns fler bloggmöjligheter där.

 

1 Ellinor:

skriven

Härligt!

Önskar er en fortsatt trevlig resa.

Kram

2 Jenny:

skriven

Jag med! Jag har faktiskt bott där en gång i tiden. Ha det underbart på era nya äventyr, spännande att se var ni hamnar!

3 Cecilia/svengland:

skriven

Hej och ha det så trevligt i min hem-stad! Och Chiswick, det är ju nästan i mina hemtrakter! Ha en trevlig resa!:-)

4 Emelie:

skriven

Underbart! Jag har bara varit i London en enda dag i mit liv men det står verkligen på min lista att åka dit igen. Extra bra om det dessutom är barnvänligt! Enjoy!

5 Eva:

skriven

På vilket sätt är London barnvänligt? Har aldrig varit där..

6 Anna:

skriven

Klart att ni ska flytta till London ;) Hälsa Tina. Kram Anna

7 Jaroq:

skriven

Annars anses det ”allmänt” vara Paris som är den -barnvänligaste- (oavsett ålder) huvudstaden i EU, då det är den staden som alltid hamnar i toppen, när föräldrarna önskar semestra i en storstad ...

London kanske är barnvänligt (fr. skolåldern...) men har ju oftare (?!) mycket sämre luft ...



Hamnade hos Dig via Sara på Korsika ...

Cari Saluti Jaroq

8 Sofia:

skriven

Åh vad kul att ni är i London, min stad! Hoppas ni har det bra!

9 Johanna - Miss Unruly:

skriven

Vad kul att ni ar, eller iaf var i London - min alskade stad! Jag tycker inte det ar sa barnvanligt eftersom tunnelbanan och overgrounden saknar som regel hiss nar man kommer med barnvagn. Annars ar det ganska barnvanligt det haller jag med om :)



Om du var i Hampstead sa var du i mina krokar, jag bor har och ar ofta ute med mammor pa fika eller olika aktiviteter. Tank om jag fatt syn pa dej, vd roligt det hade varit! Jag kanner ju igen dej fran fotona i din blogg. Jaja, next time!



Hoppas er resa ar fortsatt lyckad! kram Johanna med dotter 3 manader (Miss Unruly)

10 Nina:

skriven

Jag var där för en månad sedan, underbar stad!



Kram.

11 Sara:

skriven

Hoppas allt är bra vännen! Saknar dina inlägg!

Kram

12 Lisa:

skriven

Tack Ellinor, vi hade det toppen!



Jenny, ja kara gamla London. Kanske vi hamnar dar igen bada tva en dag?



Cecilia, jaha du bor nara Chiswick? Bodde dar den sista tiden innan jag flyttade till Paris. Mysigt tycker jag!



Emelie, ni far aka igen! London fortjanar bra mycket mer an en dag!



Eva, allt ar ju sa klart relativt. Men jag gillade att vara i London med barn. Man kande sig alltid valkommen pa fik och restauranger, det fanns ofta barnstolar och barnmenyer (till vannernas barn). I shoppingcentret vi var sa hade Mother Care ett amningsrum och jattestort skotrum dar ma var valkommen aven om man inte handlade etc etc. Mem mest handlade det nog om att kanna sig valkommen och att det var barnfamiljer overallt (vilket det inte ar i Paris t.ex).



Anna, eller hur? Kanns bra som nasta destination ;) Kram!



Hej Jaroq, och valkommen hit! Nu ar jag verkligen forvanad, Paris mest barnvanliga huvudstaden i EU?? Det haller nog ingen av mina Parisvanner med om. Har faktiskt aldrig hort om nagon som tycker Paris ar barnvanligt. Att man vill semestra dar tvivlar jag inte pa, men daremot att anledningen skulle vara for att det ar barnvanligt... Stockholm, Warszawa och Madrid vinner med hastlangder och London ligger ocksa mycket battre till om du fragar mig.



Sofia, vi hade det jattebra i din stad!



Johanna, vad kul om vi hade stott pa varann! Jag ALSKAR Hampstead. Underbart att bo dar. Haller med om tunnelbanan, vi gick mycket och akte buss/bil sa jag slapp den delen.



Anina, visst ar det en underbar stad!



Sara, hej vannen! Vad gullig du ar. Allt ar bra, har haft lite mycket bara sen vi kom hem. Kram!

13 Fröken Isakson:

skriven

Hej vännen, måste bara fråga. Har du en app när du gör bilderna med fyra bilder i? Kram

Kommentera här: