Gardagens tjejer



Var lite wild'n crazy och kopte den har senapsgula trojan pa Bershka i Madrid. Och trivs jattebra i den! Trodde jag skulle se alldeles blek ut men det blev inte varre an vanligt. Jeansen ar de nya fran Mango och stovlarna, redan riktiga favoriter, fran Bianco.

Skruttis har en ny klanning fran Polarn och Pyret som nastan kanns mer som en troja. Men men, sot ar hon i alla fall!
1 Jenny:

skriven

Och vilka snygga tjejer sen då!

2 Ellinor:

skriven

Så fina ni är!

Tröjan är dessutom jätte snygg!

Kram

3 Sandra:

skriven

Så fina ni är.

4 Molly:

skriven

Härlig tröja! Tänkte passa på att fråga två frågor. Läste att du älskar att flyga. Har du några bra tips på hur man överlever en långflygning, alltså hur gör du för att må bra och för att få tiden att gå? Själv kan jag aldrig sova på resa, så jag brukar känna mig rätt mosig efter längre flygningar. Sen undrar jag över era språk i familjen. Vilket/vilka språk pratar ni med varandra och med dottern?

5 Tea:

skriven

Fina ni är!

6 Lisa:

skriven

Ah tack Jenny!



Ellinor, tack och vad kul att du gillade trojan!



Tack Sandra!



Molly, kul med fragor! Nar jag skrev att jag alskar att flyga sa var jag tyvarr ironisk. Sen Amaya foddes sa har min flygradsla tyvarr blivit varre. Det brukar dock ga battre nar jag flyger langt. Jag brukar forsoka se till att jag far en hyfsat bra plats (gillar fonster). At ordentligt (inte massa skrap) och drick mycket vatten. Ladda med mycket av din favoritmusik och kanske nagra bra filmer (flygbolagen visar ju ofta bra filmer numera annars). Sen forsok att slappna av. Jag tar ibland ett glas vin (inte mer!) for att lugna nerverna. Nar de slacker ner kabinen lyssnar jag pa min favorimusik och tittar ut genom fonstret och funderar pa hur manniskorna lever i staderna vi flyger forbi. Oftast sa somnar jag i alla fall en stund.

Angaende sprakfragan sa gor jag ett inlagg om det!



Tea, tack! :)

7 Anonym:

skriven

Oops, jag trodde att du verkligen gillar att flyga... Jag har inget emot det, men det kan bli lite segt på långa sträckor. Ska bli kul att läsa språkinlägget!

Kommentera här: