Annars da?

Jag fordriver tiden med att kopa fina blommor, ata underbart goda jordgubbar och ga pa bio med mannen, dar jag for ovrigt anvande magen som bord for min glass.

Har aven varit i stallet och tittat pa vanner som hade ridlektion. Langtar tills jag kan borja igen aven om det just nu kanns som ett mission impossible att nansin komma upp pa en hast!

Jag lunchar en del ocksa. Och sover siesta!












1 jenny_maria:

skriven

hehe, snygg hylla ;-)

2 Emelie:

skriven

Haha vad din du är! Och smal! Verkligen bara en stor mage, önskar jag såg ut sådär :)

3 Miss Agda:

skriven

Ah du vackra lisa. Jag önskar så att jag hade möjlighet att träffa dig med den stora stora magen, men det får bli när Bubble är ute istället (och det vill jag ju självklart ännu mer så det är bra)

Kram från Finland!

Kommentera här: