The bag is here!

And I love it!




Ladret ar alldeles mjukt, det finns massor med bra fack och fargen ar morkare an jag trodde sa den passar alldeles utmarkt till vagnen. Stor ar den, men jag antar att det finns en anledning till det. Ah, den luktar t.o.m gott!

Fick ett annat paket idag ocksa. Klanningen fran Gina Tricot som min snalla mamma fick tag pa at mig (Tusen tack mamma!). Langtar tills jag kan anvanda bade den och vaskan!
1 Mamma:

skriven

hej Gumman! Så bra att den kommit fram ordentligt. Kul att du gillar den, jag tyckte den verkar jätteskön. Kramar Mamma

2 Jenny:

skriven

Ja den var verkligen jättefin, jag hade kunnat använda den som "vanlig" väska ju! :)

3 Sandra:

skriven

Väskan var jättefin.

4 Jenny:

skriven

Superfin väska! Får man fråga var du hittade den?

5 Du + jag och framtiden:

skriven

Ursnygg väska!!

6 Lisa:

skriven

For er som undrar sa hittade jag vaskan har:



http://www.linandleo.com/babybag.cfm

Den fick bli mitt "pregnancy treat" :) Ar supernojd!

7 Emelie:

skriven

Usch jag blev hemskt sugen på den där väskan, så snygg!!

8 Tea:

skriven

9 Tea:

skriven

Åh så fin!

10 Miss Marie:

skriven

Supersnygg! Jag är också glad att jag köpte en snygg skötväska, då gör det inget att gå runt med den! :) Att den är stor är bra, om du reser med Bubble så vill du nog ha med en rejäl bunt blöjor, extrakläder o sen saker till dig. Då har jag upptäckt att det är bra med en stor väska! :)

11 Mia:

skriven

Oh vad snygg den är! Vad vore livet utan armcandy! :)



Jag ska se om jag får låna bilderna så du får se dem.



Bisous

12 MirandaK:

skriven

Visst är det få saker som piggar upp som en snygg väska ;-) Nu är det förhoppningsvis inte så lång tid kvar tills lilla Bubble kommer!!

Kommentera här: