Kontrasternas dag

Gardagen spenderades med tjejerna i Kabatyskogen dar vi hade picknick och grillade kyckling over oppeneld. Hur mysigt som helst! Kanner pa mig att Kabatyskogen ar ett stalle jag kommer besoka ofta framover for langa promenader. Langtar!






Pa kvallen var det radikalt miljoombyte! Middag pa den italienska restaurangen Venti Tre med nya bekanstskaper. Nya bekantskaper som, for att utrycka det mild, har det gott stallt. Minst sagt... Dessutom kande de kocken pa restaurangen som kom ut och presenterade sig och satte ihop en speciell meny for oss. Sa underbart god att det bara smalte pa tungan.

Sallskapet var himla trevligt och vi hade massor att prata om fast vi uppenbarligen kommer fran olika varldar. Som ofta med oss sa kom vi in pa amnet resor. De pratade om skillnaderna i forsta klass mellan de olika flygbolagen medans jag delade med mig av min erfarenhet av att flyga Paris-Singapore langst bak brevid toan pa ett "cabin crew seat'. Och bara sa att ni vet, det ar "bara" en skillnad pa 1000 Euro mellan Thai Airways forsta klass och business klass men det ar tydligen inte vart det trots allt. I fall ni undrade menar jag ;)





Kommentera här: