Sommartider

Jag är otroligt påverkad av vädret och borde nog egentligen bo på sydligare breddgrader. Men ni måste hålla med mig om att det är underbart att äntligen vara på sommartid? Hela jag sprudlade av lycka i söndagskväll när det var dagsljus efter klockan 19. Tjoho!

Det firar vi med lite blommor tycker jag! Älskar att det går att köpa blommor i nästan varenda gathörn i den här stan, och inte alls särskilt dyrt. Bilderna nedan är tagna på blomstermarknaden på Jana Pawla II där vi köpte tulpaner till några vänner i söndags.  









1 Ellinor:

skriven

Efter några riktigt lovande vårdagar i förra veckan har det än en gång snöat här (!) Som tur är smälter/regnar det snabbt undan. Låt nu himlen tömma ut sina sista snöbesparingar och ge oss sedan vår!



Hoppas att allt är bra med dig och lilla Bubble.



Kram

2 Mia:

skriven

Jag är precis som du. Styrs jättemycket av ljus och väder. Kunde inte någon doktor ge oss en diagnos där ett hus i Spanien bara måste ingå i vårt högkostnadsskydd av hälsomässiga skäl?

3 Emelie:

skriven

Jag håller med! Jag borde också bo mer söder över. Jag blir alldeles tokglad så fort solen smyger sig fram och värmer min bleka och frusna vinterhy!



Visst är det underbart med blommor, just nu är mina favoriter gula ranunkel!

4 REBECCA:

skriven

snygg blogg! :)



Ska vi följa varandra via bloglovin? :D

Kommentera här: