För 34 år sen...

..föddes jag. Och nån dag senare såg jag ut så här. Ganska söt om jag får säga det själv ;) I en body tillhörande Landstinget.



Jag föddes lite för tidigt och det hela blev ganska dramatiskt. Inte för att jag minns det, men fina mamma gör. Och pappa så klart.
Jag var en lite parvel på 2.4 kg, vår egen lilla Bubble beräknades väga mer än hälften av det för en vecka sen. En stork stark tjej. Hon kanske brås på sin far som vägde över 4 kg? Jag hoppas på nåt mitt emellan om jag ska vara ärlig.

Nu är det dags att jobba lite. Har fått frukost på sängen och blivit bortskämd av mannen redan ♥

1 MirandaK:

skriven

Stort grattis på födelsedagen!!

2 MirandaK:

skriven

Stort grattis på din dag!!

3 Sara:

skriven

Tack vännen. Positiva tankar kämpas det med hela tiden.



Och fasen vad söt du var,(Eller ja, det är du ju fortfarande, men på ett annat sätt.:))



Härligt med frukost på sängen!

Grattis på födelsedagen och ha en riktigt skön dag!



Kramar i massor

4 frida:

skriven

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

5 lovisa:

skriven

Hej är allt bra?:)

tänkte bara tipsa dig om en tävling på min blogg!

du kan vinna en valfri one piece från chillunited.se värde 699-1299kr! tävlingen avslutas IMORGON så idag är sista chansen att delta :)

om du vill vara med klicka på länken: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-valfri-one-piece.html#comment

6 Miss S:

skriven

Stort grattis! Verkar vara en populär dag att födas på! Känner ytterligaren 3 st som fyller år idag! :-)

Kram

7 Therese:

skriven

Grattis! Hoppas att du får en härlig dag!

8 Millan:

skriven

Ah, nu har jag hittat din blogg igen (genom Marie). Jag har varit har forut och last men har haft daligt med bloggtid det senaste aret sa har helt missat att du ska ha en liten. Grattis!!! Underbart nu nar nedrakningen har borjat pa riktigt :-).

Tack for tipset om boken om mangsprakiga barn. Den maste jag helt klart kolla upp eftersom mina barn pratar engelska och svenska da vi bor i England.



Vilken trevlig blogg du har forresten! Jag kommer absolut tillbaka!

Millan

9 Pia:

skriven

Grattis pa fodelsedagen!!! Hoppas du far en harlig dag!

Kram!

10 Emelie:

skriven

Nej vilken söt liten Lisa! Ja, jag förstår att du hoppas på ett mellanting, typ 3200 gram eller så tycker jag verkar lagom. Min man vägde 5,2 kg när han föddes, jag fasar...

11 Emelie:

skriven

Och GRATTIS på födelsedagen förstås!! Hoppas du får en fin kväll!

12 Miss Marie:

skriven

Grattis!



Väldans söt du var! Var det du eller bodyn som tillhörde landstinget? ;) Ja, ett mellanting låter bra, 3,4 kanske? Fast när det väl är dags att krysta ut Bubble så spelar det ingen roll hur mycket hon väger, det gör ont ändå. ;) O jag har missat att ni ska ha en tjej, vad kul! Finns faktiskt så mycket roligare tjejkläder än killkläder i affärerna...

13 Emma:

skriven

Grattis på födelsedagen! Tänk, när du fyller 35 är Bubble med och uppvaktar med frukost på sängen och säger kanske till och med "mama" och kryper runt!

14 Karro:

skriven

Stort grattis pa din dag!! Kram

15 Anna:

skriven

Grattis på födelsedagen!

16 Du + jag och framtiden:

skriven

GRATTIS!!!!! =)

17 Ellinor:

skriven

Grattis än en gång! Hoppas att du fick en fin födelsedag!

Kram

18 Sandra:

skriven

Ett stort grattis på din födelsedag. Jag tycker också att du är jättesöt :)

19 Sandra:

skriven

Stort grattis Lisa !

20 Karin:

skriven

Grattis i efterskott! Och sista gången som din födelsedag är familjens viktigaste (tar för givet att din går före mannens!), fast det misstänker jag inte är något du kommer att sörja. :)

21 Lisa:

skriven

Grattis i efterskott! Hoppas att allt är bra med dig och Bubble! :)

Kram

22 Miss Agda:

skriven

Ah vilken söt bild och söt Lisa-bebis! Grattis (försenat) via denna kanal också!!

PS: Har varit väldigt offline i flera dgr, men svarade dig under din kommentar ang karriärskurs. Kursen jag går är alltså intern..

Kommentera här: