Basta starten pa dagen

Sa har startar Amaya och jag de flesta av vara dagar. Efter att ha tagit alla nattmatningar sa skoter mannen morgonmatningen innan han sticker till jobbet. Sen kommer Amaya till mig i sangen och vi sover vidare. Det finns inget mysigare. Skulle kunna ligga sa dar hela dagen...

1 sandra:

skriven

Men åh så härligt ! Nu längtar jag ännu lite till.

2 Miss Agda:

skriven

UNderbar bild. Alvar tar inte nappflaska även om vi försökt och försökt så ingen har någonsin kunnat avlasta mig.... Men man klarar sig med lite sömn, precis som du skriver i inlägget innan.

Ps; Har svarat dig på min blogg. Kram igen!

3 Pia:

skriven

Ah vilken fin bild pa er! Ser underbart ut! Mina barn har flaskmatats efter jag inte kunde amma dem alls men pa det sattet kunde jag och maken dela pa det och aven morfar fick vara med pa ett horn och mata!

Hon ar sa himla sot lilla Amaya, jattefint namn ocksa!

Kram!!!

4 Marie & Thea:

skriven

Fortsätt med det, tiden går så fort...njut varje minut!

Jag jobbar ju mer än full tid nu, högtryck på kryssningar så Thea och pappa myser hemma. Han är pappaledig resten av detta året i alla fall till att börja med

KRAM från oss

5 Miss Marie:

skriven

Åh, visst är det härligt! :) Underbar bild!

6 Ellinor:

skriven

Bilden ser ut som hämtad ur en reklamkampanj; det ser så otroligt mysigt och fint ut! Ohhh säger jag bara!

Kram

7 J:

skriven

alskar bilden, forstar att du skulle kunna ligga dar i evigheter med den dar lilla godbiten :)

8 Amy:

skriven

Vad mysigt!!

9 Hon:

skriven

fantastiskt mysigt. jag längtar så!

10 Solli:

skriven

Vilken vacker bild!!! Så söta ni är där ni ligger och sover :-) tänker på er och är så himla glad för eran skull, ge en stor kram och puss till söta Amaya!

11 Jenny:

skriven

Det här kan vara den vackraste, mysigaste, mest underbara bebisbild jag någonsin sett!

Kommentera här: