Plotsligt hander det

Skruttan somnade klockan tio igar kvall utan storre problem (och kvallarna brukar vara tuffa for oss...) och sov sen till halv sju. Jag var i chock. Vaknade med ett ryck klockan fem for att kolla att hon var ok och det var hon ju. Sen sov hon tva timmar till. Vilken lyx! Vagar man hoppas pa att det haller i sig? Jag har lart mig att det ofta ar tva steg framat ett steg tillbaks nar det galler den har damen.... Vi far val se i natt.


1 Marianne:

skriven

Så härligt!! :) Håller tummarna för att er lilla tjej bestämt sig för att låta er sova om nätterna! ;) Vi har fortfarande lite problem med att få Oliver att sova längre på morgonen... Han brukar vakna allt mellan 4-5.30 och tycka att det är dags att gå upp! En natt med oavbruten sömn fram till 7.00 känns helt plötsligt som en väldig lyx! ;) Hoppas också att amningen går bra! Har för mig att du skrev att du hade lite krångel med det. Jag tyckte att det var en av de svåraste bitarna till att få det att funka med brösten.

Kramar, Marianne

2 Emelie:

skriven

Håller tummarna för fler nätter med sömn!

3 Lisa:

skriven

Hej Marianne! Ja det ar verkligen harligt, far seom det haller i sig. Hon sover daremot knappt nagonting alls pa dagen.. Sa fort jag lagger ner henne sa vaknar hon. Morgon klockan 4 later inget kul alls!

Ammningen gar battre men det var verkligen inget latt iborjan. Verkar ha tur for Amaya tar bade brost och flaska sa de flesta dagarna far hon en flaska pa morgonen och en pa kvallen. Tyvarr var jag borjan till mjolkstockning minst en gang i veckan, inget kul alls...

Ar du i Warszawa i september? Hoppas vi kan ses da!

Kramar!

4 Eva:

skriven

Det är så lustigt. Stella började sova helnatt vid 3 månaders ålder ungefär, men jag kikar fortfarande in flera gånger per kväll/natt för att kolla att hon verkligen lever, haha.

Kommentera här: