Take me out of here

Idag har inte varit nagon bra dag. Sov sa otroligt daligt, flera mardrömmar och jobbiga tankar förföljde mig hela natten. Och jag har inte lyckats skaka av mig det pa hela dagen.

Nu dagdrömmer jag mig istället bort till varmare och ljusare breddgrader. Denna vinter har verkligen känts evihetslang. Bade mannen och jag börjar svacka nu... Sa det blir kanske en liten resa om nagra veckor. Men först ska jag till Sverige och umgas med familj och vänner!

Imorgon är en annan dag. Nu gar jag och lägger mig i badet och laddar för en natt med ordentlig sömn. Berätta gärna nat roligt i kommentarsfältet sa att jag blir pa gott humör. :)





Ja tack, ge mig en uteservering. Langre dagar. Solglasogon. Ahhhhhhhhh...... Har med fina mamma i Madrid April 2008.
1 Ellinor:

skriven

Ja, du är inte ensam om att längta bort. Dock är jag tacksam för att jag fick ett uppskov på vintern i och med Paris. Men nu har jag fått min ranson och det med råge. Antingen får det bli vår och fint här, eller så får jag försöka hitta en resa jag också :)

Mysigt med ett litet Sverigebesök i vart fall.



Stor kram

2 Sanna:

skriven

På tal om din rubrik i förra inlägget.



En killkompis till mig pluggade en termin i Brest. Och bland de första dagarna träffade han en tjej som erbjöd sig att att visa honom runt. Hon frågade om det var något speciellt han ville se. och utan att ttänka på det svarar han:

"I want you to show me your Brest"



Han menade ju såklart att hon skulle visa hoom vad hon tyckte om med staden etc... men ibland blir det fel.

3 Catrine:

skriven

Du är så fin i kläderna du har på dig! Å magen växer och växer!!



Jag gillar ju när det är snö, MEN det bästa är ju solen såklart i kombination! Den har kanske visat sig mer här i Sverige än i Warsawa... Men jag kan också känna att det räcker nu i och med att det vart snö så länge nu. Våren är välkommen! Tror knoddarna här hemma vill ha barmark också så de kan öva sina gåfärdigheter bättre än i bylsig overall som de bara blir förbannade på ;-)



Vi kunde inte hålla oss längre utan har bokat resa till Dubai i april, "bara" semesterresa då förstås men det ska bli skoj att träffa våra vänner därnere igen.



Önskar dig en skön vistelse i Sverige med vänner och familj!



Kram

Catrine

4 sandra:

skriven

Vi längtar också bort här hemma, mannen och jag. Vi tar sikte på södra Frankrike i maj. Det är liksom moroten just nu i traskilask-vädret. Snyggt blev håret !

5 Lisa:

skriven

Ellinor, jag kan tänka mig att Paris har hjälpt en del! Hoppas det blir var snart för badas var skull.



Sanna, ha ha, den var bra!!



Catrine, Tack vännen! Hade nog oxa statt ut bättre om vi i alla fall hade haft lite sol. Och kan verkligen tänka mig att lillknoddarna vill ut och testa benen ;) Härligt med Dubai! Ta hand om dig!



Sandra, södra Frankrike i maj later underbart! Behöver ocksa en morot. Tack!

Kommentera här: