Ni väljer rubrik...

...och jag skriver. Vad säger ni om det? Det kanske är nåt speciellt som ni vill läsa om? Eller ni kanske känner för att vara påhittiga? Shoot i sånt fall så lovar jag att skriva under januari månad.

1 Jenny:

skriven

"Min Paristid"! :) Hoppas ni har det bra i Alperna. Njut lite åt mig också, will ya? ;) Kram!

2 Lena:

skriven

"Hur vi har råd att leva det liv vi lever med resor och allt annat"



Gott Nytt År!!!

3 Emelie:

skriven

Gott nytt år fina ni! Jag vill läsa "här ser jag mig själv om 10 år" eller "om jag fick välja vilket jobb jag ville utom det jag har".



Kramar

4 Molly:

skriven

"Mina bästa skönhetstips - från budget till lyx"

OK, om du tycker att det är lite för ytligt: "Det bästa från mina olika länder, traditioner, mat, tv-program osv osv"

5 Isabel:

skriven

Okej, här kommer några från mig:



"så här träffade jag min man",

"detta var den svåraste perioden i mitt liv", "amayas syskon:)" och "tips när man ska resa med bebis"



kram o god fortsättning!



6 Bella:

skriven

Jag säger samma som Emelie "Här ser jag mig, oss, om 10 år" och "roliga, pinsamma kulturkrockar"



Jag tyckte väldigt mycket om när du skrev "Från Sthlm till Paris via London" - kanske ett inlägg till om "Paris till Warsawa till...?" Bröllopet?



Mer om dina tankar kring Amaya, flerspråkighet, att växa upp som en världsmedborgare, framtiden...



Kram!

7 Annie:

skriven

Mina bästa paris-tips (kanske favvo affärer, fik o nåt hotell?!) något om "det visste ni inte om /hur det är att leva i/ Warsawa".

Tack för en superblogg!

Annie

8 Anna . P:

skriven

Åhh va härligt med nyår i Alperna! Gott nytt år!



"Det här gör mig glad", samt "Det här får mig glad när jag känner mig lite nere"

9 FC:

skriven

"Första mötet med svärföräldrarna" eller som sagt - vad händer efter Warszawa?



Jag insåg inte när jag var i Warszawa i december att ni var hemma, annars hade jag hört av mig (även om det nu är en himlans stressig månad ändå) - jag hade fått för mig att ni var i Sverige av någon anledning. Men det gick ju bra ändå :-)

10 Anna:

skriven

Ok, här kommer din rubrik :)

Om jag valt en annan väg... Då tänkte jag mest på karriär, om du inte skulle jobba inom resebranschen vad skulle du göra då och var skulle du bo. Låt fantasin flöda ;) Gott Nytt år!! Kram A

11 Isabelle:

skriven

Hur trivs du i Polen? Jag vet sâ lite om Polen (min man jobbar för franska ambassaden) och jag undrar vart vi kanske vill hamna härnäst om vi har turen att fâ bo utomlands igen. Warszawa, blir det en stad att âtervända till? Inte Europas trendigaste stad? :o)

Amayas utveckling! Vad kan hon nu? Allt som har med bebis att göra eftersom hon ju är ett par mânader större än min bebis...

12 La Madrileña:

skriven

Jag skulle ocksa gärna vilja veta lite mer om var och hur länge du har bott pa olika ställen. Vilket ställe du gillade mest och varför? Vilka ställen minst och varför. Samt gärna vad ni jobbar med. Just nu har jag ingen aning ifall du jobbar eller är en hemmafru? Fast det kanske star i din blogg och jag har hjärnsläpp...och minns ej. :-)

13 Johanna - Miss Unruly:

skriven

Alperna - vad harligt!!!



Jag vill hora mer om Amaya - gullunge! Jag ar ju bebistokig som har en 4-manaders sjalv ;)



Jag vet! Kan du inte skriva om den hemliga Lisa.. alltsa jag har bilden av dig att du ar valdigt intellektuell, stilful, smakfull, frasch, duktig och valdigt vettig som person. Vilket ar harligt och bra! Meeen man vill ju veta mer, som till ex ett inlagg som heter "Detta trodde ni inte om mig".



kram!

14 Lisa:

skriven

Hej kara ni, tack sa jattemycket for alla ideer och rubriker. Lovar att skriva pa sa gott jag kan! hojta till om ni tycker att jag missat nat.



Kram kram

15 Anna . P:

skriven

Får man önska en till? :-)



Isf vill jag läsa om:

"Det här är en perfekt helg, från fredagseftermiddagen till söndag kväll!"

Kommentera här: