Skogsmulle

Idag har min kompis M och jag varit ute i Kabaty skogen, precis utanfor Warszawa. Det var forsta gangen for mig och det visade sig vara ett paradis for lopning, promenader, cykelturer och picknick. Sa dit aker jag absolut tillbaks, helst snart!

Min van M visade sig vara en riktig skogsmulle och fixade en liten brasa (ja, det ar tillatet att gora det pa omradet vi var) och kokade sen ris. Jag var makta imponerad! Tveksamt om jag hade lyckats med samma sak... Vi at en jattegod lunch och sen flyttade vi ut i solen dar vi pratade, laste och slumrade en stund. Inte helt fel!



Skogsmulle omradet ;)



Min van Mulle in action



Lunchdags!



Runda jag!



En framtida Mulle? ;)



Bra mycket battre utsikt an en datorskarm....
1 Ellinor:

skriven

Vilken mysig dag du verkar ha haft! Underbart att hitta sådana där små oaser.

Hoppas du får en fin helg.

Kram

2 Helena:

skriven

Lisa, du är så fantastiskt fin med din mage... STOR KRAM till dig!

Kommentera här: