Sommarvindar

Visst har alla arstider sin charm? Jag tycker verkligen det och skulle sakna skiftningarna om vi bodde pa sydligare breddgrader. Men även om det är sa sa är det alltid sommaren man saknar mest, eller hur? Att ga barfota i gräset, äta glass, bada och sitta ute tills langt in pa natten.

Det är inte lika ofta man verkligen saknar vintern till exempel. I alla fall inte jag. Sa nu när riktiga kalla vindar, moln och rusk drar in över Warszawa sa tittar jag pa bilder fran den där underbara helgen i juli. Jag gick barfota i sanden och tränade mig med kameran genom att fota en vacker solnedgang.











1 Anonym:

skriven

Jo, absolut! Jag kan sakna den där riktiga hösten. Och vâren, våren!



XXX

Sara

2 Dila:

skriven

Visst har alla årstider sin charm och jag skulle sakna dem om de inte fanns. Förutom sommaren så älskar jag hösten, är en riktig höstmänniska. Jätte vackra bilder!



Kram Dila

3 Emelie:

skriven

Japp, I hear you. Jag skrev ju också ett sådant där sommarnostalgiskt inlägg för ett tag sedan. Men hösten är fin just nu och det får vi njuta av!

Kommentera här: