Sjukstuga

Det är lite sjukstuga här hemma just nu. Mannen som aldrig är sjuk har fått nån luftrörskatarr och har till och med varit hemma från jobbet. Själv är jag inte riktigt på topp heller. Så vi turas om att ta hand om varann och somnar tidigt på kvällarna.

Så tills vi mår bättre igen så får bloggen vila. Bara så att ni vet och inte undrar om jag har försvunnit. Kram på er!
Några kloka ord....


1 Emelie:

skriven

Nämen usch vad trist, hoppas ni kryar på er snabbt! Kramar

2 Miss Agda:

skriven

Kram! <3

3 Ellinor:

skriven

Hoppas att ni snart kryar på er igen!

Kram

4 Sara:

skriven

Ja, det betyder mycket med en bra chef så man slipper ytterligare press och stress. Jag tänker på dig, mycket ska du veta. Hoppas ALLT är bra! Kramar

5 Fröken Isakson:

skriven

Åh sötis, krya nu på er. Lite mysigt ändå att vara sjuka ihop och mysa om man får se nåt positivt. Kramar ♥

6 Rebecca T:

skriven

Krya på er!!!

Kram Rebecca

7 Mia:

skriven

Krya på er!



Kram

8 Mia:

skriven

Apropå klänningar, jag hänger alldeles för sällan inne på asos, tror jag blir överväldigad över hur mycket de har. Nelly brukar jag spana in, just nu hägrar en lila sammetsklänning från whyred. :)



Kolla: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/whyred-106/binary-magnetic-devore-106165-39/



Visst är den to die for!? Perfekt med mörka strumpisar och skoletter. Nu tycker jag rean ska komma snart. :)



Annars är Country Dreams och Byleiad trevliga webshops.



Se där, har du lite underhållning i sängen nu när du ligger sjuk! :)

9 Sara:

skriven

Jag tänker på dig mycket vännen, hoppas ni har kryat på er och att allt annat är bra!



KRAM

10 Catrine:

skriven

Hoppas ni har piggat på er! Stor kram

11 Miss S:

skriven

Krya på er!

Du har något att hämta hos mig!

Kram

12 Jenny:

skriven

Krya på er! Jag är också sjuk nu... Men när du piggat på dig kan du gå hit: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/2010/october/beautiful-blogger-award.html för jag har gett dig något, vackra kvinna! :)

13 Jenny:

skriven

Du har fått ett pris på min blogg, kom och hämta! :)

14 Basilika:

skriven

Hoppas att ni mår bättre snart. (Jag börjar oroa mig lite nu...)

15 jenny_maria:

skriven

Hej tjejen, du har en liten grej att hämta på min blogg!



/jenny

16 Carro:

skriven

Hoppas att ni mår bättre snart båda 2! Vi saknar uppdateringar i bloggen ;-)



Kram

Kommentera här: