Eat Pray Love

Ni är nog många som sett den redan, eller i alla fall hört mycket om den. Så jag ska inte berätta mer om själva handlingen. Utan bara säga att det var en mysig film. En film om balans - mannens och mitt nyckelord, kärlek, glädje, sorg och mat. En film om sånt som är viktigt. I alla fall för mig.

Och ressugen blir man!

1 Annelie:

skriven

Läser faktiskt boken just nu och blir nog klar till helgen, helt underbar och jag ser fram emot filmen som jag ska se på tisdag :).

Tisdagar brukar vara våran biodag, inte lika mycket folk.

Vad kostar det att gå på bio i Polen?

I Sverige ligger ju priset ca. 110:-

I Singapore ligger priset på 7 SGD = ca.40:- sek

Det är billigt att gå på bio i Singan:)!

2 Ellinor:

skriven

Visst är den vacker. Jag brukar vara allergisk mot denna typen av amerikanska filmer, men denna hade verkligen någonting speciellt. Funderar på att läsa boken lite längre fram.

Kram

3 Mia:

skriven

Åh nästa vecka ska jag äntligen få se den! Känns som att detta är en riktig Mia-film. :)

Kommentera här: