I'm never going black...




Vad gillar ni min nya frisyr?

Som tur var så var den tillfällig. Endast för i lördagskväll då vi var på maskerad och var utklädda till Men in Black. Men nu vet jag i alla fall att jag inte passar i svart hår. Inte för att det är något jag funderat speciellt på, men ända... ;)


1 Ellinor:

skriven

Jag tycker annars att det klädde dig riktigt bra. Visst känns det ljusa håret mer Lisa, men du hade absolut kunnat färga håret mörkt också :D

Kram

2 Emelie:

skriven

Haha, fy vilken rolig grej med grupputklädnad, så roliga ni såg ut! Annars tyckte jag du var riktigt söt i svart hår även om frisyren kanske inte var den coolaste :)



Kram

3 Fröken Isakson:

skriven

Jag tycker du var superfin i det svarta också. Häftiga outfits. kram kram

4 Sandra:

skriven

Haha, grymt! Maskerad, så attans kul. Inte svart, men brunt skulle kunna vara något! Kanske är du som jag...en inbiten blondin som många gånger önskat våga bli brunett men aldrig kommit till. Nåja ! =)

Kram kram

5 sara:

skriven

Men TVÄRTOM, du är ju jättefin! Skitsnyggt!

6 Mia:

skriven

Hahaha! Klockrent tjejen, klockrent!

7 jenny_maria:

skriven

är väl mer frisyren som inte är så himla grann! inte färgen :-)

8 Carolline:

skriven

Jag tycker du är cool!

Ha en trevlig helg!

Kram C

Kommentera här: