Födelsedagsbrunch

Mannen fyllde år i helgen så vi firade med en brunch med vänner. Jag älskar brunch! Här i Warszawa har vi inte hittat nåt bra ställe ännu, det är mer exklusiva lunchställen. Jag vill ha yoghurt, nutella, pain au chocolat, varm choklad, ja ni vet. Allt sånt där gott!

Så bästa lösningen är helt enkelt att göra det hemma! Så här såg det alltså ut i söndags. På bordet fanns spansk tortilla, sallad, ost, skinka, spansk skinka och chorizo, bröd, pain au chocolat, youhurt, croissants, kanelbullar, marmelad, müsli, jordgubbar och bär... Ja det var nog det. Alla blev mätta och glada! Vad brukar ni ställa fram till brunch?







Och födelsedagsbarnet, med fin hatt och sol i ansiktet :)
1 Ellinor:

skriven

Nästan mysigare att äta det hemma också - då vet man att man får allt det man tycker om!

Kram

2 Solli:

skriven

mums! ser riktigt gott ut :-) Hälsa och gratta David så mycket från mig! Massor av kramar!

3 La Madrileña:

skriven

Va? Hur har du lyckats få din kille att få i sig nåt som ens liknar frukost...var inte han spanjor?! ;-)

4 Miss Agda:

skriven

Mums! Låter riktigt gott. Äggröra är nog det enda som kanske saknades (ok, hade varit helt nöjd med det ni bjöd på också, men du frågade ju :)

Hoppas ni mår fint! Jag har varit dödssjuk, men idag mår jag OK, imorgon förhoppningsvis BRA.

Stor kram! Vi hörs!

5 Caroline:

skriven

Vilken härlig brunch, låter bättre än den man får på resturang :)

Vi brukar även ha äggröra och amerikanska pannkakor!

Trevlig helg!

Kram Caroline

6 Mia:

skriven

Åh så gott, vattnas i munnen på mig!!

7 Emelie:

skriven

Mmm vad gott! Grattis i efterskott till mannen!



8 sara:

skriven

Haha, kul grej med hattarna!

9 Jenny:

skriven

Så länge jag får crambeled eggs, criossanter med smör OCH marmelad (som smör med smör, jag vet) och färsk frukt är jag nöjd. Men så är jag veggie också.



Såg väldans mysigt ut, by the way! :)

10 Fröken Isakson:

skriven

Åh vad mysigt. Mycket bättre än restaurang ;). Grattis i efterskott till fina maken :D. kram kram

11 Tonci:

skriven

Hej Lisa!

Jag saknar dina inlägg, jag hoppas att allt är bra med dig!

Kram

12 Sara:

skriven

Hej Vännen



Ville bara kika in och säga hej. Hoppas allt är bra och att allting rullar på!



KRAM

Kommentera här: