10 års jubileum

Idag är det exakt 10 år sen som jag tog mitt pick och pack och gick ombord en British Airways flight till London Heathrow för att uppfylla min dröm om att bo utomlands. Och visst blev drömmen sann, 10 år och 3 länder senare så har jag inga planer på att flytta tillbaks till Sverige.

Om de finns nya läsare som är intresserade av att läsa min berättelse om hur det gick till när jag flyttade till London och sen vidare till Paris så hittar ni de inläggen under kategorin "Fran Stockholm till Paris, via London". Första inlägget finns här. Happy reading!




1 Lillebror:

skriven

Jag ligger dig hack i häl syrran! 2,5 år och än så länge bara 2 länder:) Vem hade kunnat tro att mamma och pappa skulle bli så lyckligt lottade att ha båda barnen utomlands?

2 Mamma:

skriven

Hm, vad menar du med det, "Lillebror"?:-) Vi har ju i alla fall fått lära känna många länder på detta vis och det är inte så dumt.Kramar till er båda från Mamma

3 Sara:

skriven

Det var genom de inläggen jag fastnade i din blogg, så fantastiskt kul att läsa om en sån otrolig "resa" du har gjort!



Ha en skön helg gumman!

Kram

4 Emelie:

skriven

Grattis till jubileumet vännen :)

5 Bella:

skriven

Ja, vart fort 10 år går...

Jag väntar fortfarande med spänning på forts.



Kram

6 Fröken Isakson:

skriven

Underbart! Kramar och grattis till jubileumet :)

Kommentera här: