Mon après-midi à Paris

Hade lunchdate med söta Solli i St Germain idag. Hon kom i sällskap av Christine, himla kul att träffa fler bloggare. Tack tjejer för en trevlig lunch!

Efter lunchen strosade Solli och jag runt i mysiga St Germain, köpte en glass och uppdaterade oss pa allt som hänt sen vi sags sist. När Solli och jag vinkat hej da nere pa Boulevard Saint Germain sa tittade jag förbi V's jobb pa Boulevard Saint Michel, köpte en flaska vatten och sen begav jag mig pa min promenad hemat. Nagra timmar för bara Paris och mig.

Boulevard St Germain, förbi Rue Monge, sen ner till "les quais", över till île Saint Louis, Pont Sully sen Boulevard Henri IV som kändes evighetslang. Förbi Bastille, Rue du Faubourg Saint Honoré hela vägen upp till Nation. Där handlade jag middag och en bukett blommor till les garçons.


























1 Mai:

skriven

Gud, vad mysigt det låter! Jag blir så avundsjuk och sugen på att åka till Paris snarast!



Jag har läst din blogg ett par månader. Tack för bra läsning och fina bilder! :) Ha det så bra!



//Mai

2 Ellinor:

skriven

Paris är verkligen vackert!

3 Jenny:

skriven

Åh, mina gamla kvarter! Carrefouret och allt! :)

4 Julie:

skriven

Åh så fine billeder! Jeg vil til Paris, NU.

Kram

5 Christine:

skriven

Tack själv, kul att träffa dig :-)

6 Fröken Isakson:

skriven

Låter underbart mysigt vännen. kramar

7 Annelie och Tommy:

skriven

Åh, vad jag längtar till Paris, men jag har lagt din blogg på bloglovin så jag kan följa dig i kärlekens stad.

Härligt att titta på dina bilder och minnas tillbaka.

Kommentera här: