Let's go biking!


Mannen och jag älskar att cykla och försöker ofta göra det när vi aker iväg nanstans. Det är ett kul sätt att upptäcka ett nytt ställe pa. Vi pratade om det i helgen och kom fram till att det mest exotiska stället vi cyklat pa nog var Paskön. Där fick vi dessutom punka och fick lifta tillbaks!

Sa självklart ville vi även cykla den här helgen. Ett varv runt sjön blev det, och det var en stor sjö! Tre timmar tog det oss ungefär. Och ni som fortfarande har en bild av Polen som gratt, trist, smutsigt och deprimerande, glöm det! Här är det minst lika fin natur som i vart egna underbara land. Jag kände mig som hemma och njöt av varje sekund. Eller ja, de första tva och en halv timmarna i alla fall, sen började jag bli trött..

Sa här kommer ett bildregn!























1 Emelie:

skriven

Det ser verkligen vackert ut, och riktigt likt svensk natur faktiskt. Haha, den där bilden av Polen som ett grått och fattigt efterkrigsland får väl folk ta och släppa nu ;)



Jag vill hemskt gärna visa bilder från hippan men jag har fortfarande inte fått några och har bara sett några stycken själv. Coming up though :)



Ja, nu börjar en efter en sak bli klar, vi har provat mat och tårta och bestämt dricka osv, men så är det ju en massa småsaker som man hela tiden glömmer på något vis. Ikväll ska vi ta med all planering till Mamma och styra upp lite!



Jag hade så gärna velat ta upp rifning igen, jag med. Vi red en sväng i USA när vi var där men det var ju det tramsigaste jag varit med om. Man fick bara skritta på led och man fick inte ens sitta upp själv utan var tvungen att gå upp från en stubbe! Haha, helt otroligt vad de kan hitta på för att se till att verkligen inget ska hända så att ingen kan stämma dem!



Tänk inte på kommentarerna, jag vet att du tittar in och när du kan och när du inte gör det så spelar det ingen roll för jag vet att det finns viktigare saker än bloggen som måste vårdas. Jag är glad att höra att det är bättre igen. Som jag sagt förut, ni är grymma förebilder!



Ha nu en fortsatt skön dag i värmen!



Stor kram Emelie

2 Ellinor:

skriven

Jag har verkligen fått en helt annan bild av Polen efter allt du berättar och delar med dig av i bildväg. Det verkar vara ett vackert land, på många sätt likt vårt eget.



Gällande cykling sedan så kan jag inte annat än att hålla med dig. Jag har cyklat så länge jag kan komma ihåg och älskar det verkligen!



Kram

Kommentera här: