Encore une journée à Paris

Jag är inte i Mexiko. Inte ens pa ett plan över Atlanten. Mannens flight fran Warszawa var inställd imorse. Sa vi aker imorgon istället. Om allt gar som det ska vill säga.

Sa jag har umgats med Paris igen. Idag tog jag metron till Le Marais och strosade lite där. Köpte en macka och gick vidare till den lilla parken bakom Notre Dame. Där var det en gratis konsert pa gang. Perfekt timing. Sen vidare pa Rive Gauche sidan upp till Pont des Arts. Gick över där, tillbaks till Pont Neuf och vidare upp i Saint Germain där jag mötte Solli för en glass. Medans vi mumsade pa den sa promenerade vi tillbaks till St Paul där vi kramades hej da.

Nu sitter jag här i skuggan pa uteplatsen, äter jordgubbar och undrar om jag kommer vara pa väg till Miami imorgon vi den här tiden. Time will tell...






 

 







1 Mai:

skriven

Vilken härlig dag! Trevlig resa imorgon! Jag hoppas att allting går finemang!

2 Ellinor:

skriven

Snopet när man är inställd på att åka, men förhoppningsvis går det bättre under morgondagen.

Kram

Kommentera här: