Today is the day...

Sitter nere i frukostsalen och väntar pa att klockan ska bli 10.00. Da är det nämligen dags för det där mötet. För första gangen nagonsin ska jag representera mig själv. Det är bara lilla mig det hänger pa nu. Det finns ingen chef att falla tillbaka pa, inga kollegor som kan hjälpa och ingen stor organisation att representera. Det känns onekligen lite konstigt, nytt och väldigt nervöst.

Jag tror att jag är förberred. Tänker bara vara mig själv och inte latsas att jag vet saker som jag inte har en susning om. Jag vet att jag kan göra det här, om det känns rätt och om jag vill. Men vad vi än besämmer efter idag sa vill jag självklart göra ett gott intryck och kunna vara stolt över mig själv efterrat. Sa hall tummarna! Mellan 11.00 och 14.00 ska jag vara där. Sen ska jag ta mig ända till Amsterdam (Bryssel var fullbokat..) för att flyga hem till tryggheten. Idag kommer bli ännu en lang och spännade dag!
1 Cecilia:

skriven

Lycka till!!!! Håller tummarna!

2 Mamma:

skriven

Hej Gumman! Klart vi håller tummarna och visst går det bra, kan inte tänka mig annat. Som du säger var bara dig själv, det räcker. Vi älskar dig! Puss o kram Mamma

3 Plusresan:

skriven

Klart vi håller tummarna!!! Det här låter jättespännande =) Önskar att jag tog för mig lika mycket som du verkar göra.



Många kramar och trevlig helg!

4 Dila:

skriven

Håller tummarna hårt! Du kommer att klara det galant. Att vara sig själv är det bästa receptet, bara dumt att låtsas att man kan och vet saker som man egentligen inte gör. Kör hårt!



Kram Dila

5 Emelie:

skriven

Jag har också hållit tummarna även om jag läste detta lite för sent. Hoppas att det gick riktigt bra, men det är jag säker på att det har gjort! Du bländade de säkert!



Kramar

6 Tonci:

skriven

Jag är säkert på att det ska gå jättebra!

Kram

7 Fröken Isakson:

skriven

Hoppas det gick bra idag. kramkram

8 Åsa:

skriven

Hoppas allt gått bra idag tjejen, men det tvivlar jag inte en sekund på! Flyg försiktigt! ;-)

Kram, kram

9 Sandra:

skriven

Håller alla mina tummar och tår (som Charlotte Kalla brukar säga) för att det ska gå bra! Du kommer att göra succé.

Stor kram

10 Ellinor:

skriven

Jag hoppas verkligen att det gick bra för dig idag och att du får en lugn och fin helg.



Kram

11 Helena:

skriven

Spännande! :D Hur gick det??? Kramar!

Kommentera här: