Hemma och vänder!

Hej vänner! Är hemma i Warszawa igen och har precis ätit fruktost med min underbara man. Home sweet home, men inte sa manga timmar till... helgen är dessutom maxad med aktiviteter. Jag känner mig superspeedad.

Mötet igar gick BRA, tack för era tummar! Nu är det upp till mig hur jag vill göra, och tankarna snurrar. Vad vill jag egentligen? Det är en jätteutmaning och chans för mig, men ocksa mycket mer jobb utöver det jag redan gör idag. Jag tänker vidare ett tag till.

Som sagt fullspäckad vecka, det syns speciellt pa kameran. Fyra kort blev det bara, jag som brukar fota det mesta. Sa här kommer veckans bilder... 





Första parkett för att se soluppgangen i tisdags 6.30.  




Vid samma tidpunkt serverar LOT en iskall kycklingwrap. Klockan halv sju? Hur tänkte dom här?  




Tur att jag hade med mig mina hembakta bullar !!! ;)




Redo för mötet igar kväll. Trivdes himla bra i min nya kavaj med puffärmar fran h&m. För mig är det himla viktigt att trivas i kläderna jag har pa mig, sitter nat fel eller obekvämt eller bara känns fel sa blir jag pa daligt humör och vill ga hem och dra pa mig pyjamasen.

Nu sticker jag ner i gymmet!
1 Catrine:

skriven

Hihi ja bra att ha med sig ege, du är rutinerad ;-) Tycker de kan servera lite mer frukostaktigt sådär på morgonkvisten. Snart ses vi! Gud så spännande det ska bli :-) Du vet, bara slå en signal eller skriv om du undrar nåt. Kram

2 Fröken Isakson:

skriven

Härligt att mötet gick bra. Vad kul med en fullspäckad helg. Hoppas den är finfin. kram

3 Miss S:

skriven

Jisses, vilket schema du har! Blir trött bara av att läsa! :-)

Kolla min blog - du har fått en award!

Kram

4 sara:

skriven

Oh, vad snygg du är!

Kyckligwrappen däremot... ;)

5 Ellinor:

skriven

Skönt att höra att mötet gick bra! Hoppas också att du kommer fram till ett klokt beslut.

Stor kram

Kommentera här: