Granen har flyttat in

Tjoho, nu har granen flyttat in i hörnan där vi planerat att den ska stå sen vi flyttade in. Vi är jättenöjda! Första riktiga granen hemma hos oss (ja, förtutom några såna där fjuttiga som vi köpt i Paris för att man inte får plats med annat...).

Här har vi massor med plats och ni anar inte hur glad jag är över att fira jul HEMMA hos oss i år!


1 Catrine:

skriven

Vilken fin!! GOD JUL!!

2 Fröken Isakson:

skriven

Vad mysigt! Vi var och köpte gran idag, men den skulle få tina långsamt sa försäljaren, så först in i boden sen in med den. Jag vill nu :D .

HOppas du har det toppen söta. kramar

3 FC:

skriven

Vilken fin :-) Här fuskas det vilt med en vit plasthistoria...



Jag försöker få komma iväg till Warzsawa direkt efter nyår... men dels är logistiken krånglig på den svenska sidan, dels får jag inget svar från BCT. Har ni fortfarande kontakt så ni vet om hon lämnat Polen eller nåt? Det är lite olikt henne att inte svara alls (annars brukar hon ju svara kort och kanske inte svara på just det jag frågade)

4 Carolline:

skriven

Söt gran!

Vill bara passa på att önska er en fin jul med god mat & fina klappar (fast den bästa kommer väl senare:)

Kram Caroline

5 Du + jag och framtiden:

skriven

Vill önska dig en riktigt God jul!! KRAM KRAM!

6 Mia:

skriven

God Jul tjejen!



Tack för att du förgyller mina bloggstunder så.

Kram

7 Bella:

skriven

God Jul, Feliz Navidad...

är lite nyfiken på er kombinerade svensk/spanska jul;) Hoppas du visar lite bilder, på julbordet.

I år blir det mest svenskt hos oss, förra året var ju helspanskt.

Kram!

8 Ellinor:

skriven

Så mysigt!

För första gången firade även vi jul här hemma hos oss och det blev riktigt lyckat.

God fortsättning!

Kram

Kommentera här: