En snabbis!

Ah kara bloggvanner, det var inte alls meningen att forsvinna sa dar. Men tiden rackte inte till och helt plotsligt hade bada vara familjer kommit hit.

Jag hoppas att ni haft en lika underbar jul som oss. En av de basta hitills! Och verkligen en lyckad mix av svenska och spanska traditioner. Mer om det kommer sa klart!

Nu har vi precis packat vaskora for tidigt tidigt imorgon flyger vi till Frankrike for att fira nyar med vara vanner i Alperna. Det ska bli sa harligt!

Sa alla ni, jag passar pa att onska er alla ett Gott Nytt Ar!! Sa hors vi nasta ar. Kram pa er!
1 sabina:

skriven

ha en trevlig resa :)

2 Emelie:

skriven

Åh det låter underbart, både med jul och nyår. Ett riktigt gott nytt år till dig med! Ps. Glöm inte skicka din adress, du har fortfarande ett pris väntandes på dig :) Kram

3 Du + jag och framtiden:

skriven

Gott nytt år!!!

4 Solli:

skriven

Kul att höra :-) Ser framemot att få se några av godbitarna från ert julfirande!



Gott Nytt År!!! Bisous!

5 Karro:

skriven

God fortsattning och ett gott 2011 till er!! Ta det lugnt i skidbacken, eller du kanske tar det lugnare alternativet och valjer boklasning i solen? Hoppas ni far en fin vistelse. Kram Kram

6 Catrine:

skriven

Gott nytt år!! Kramkram

7 Fröken Isakson:

skriven

God fortsättning sötis och gott nytt år. kram kram

8 Pia:

skriven

Gott nytt ar! Kram!

9 Christine:

skriven

Jag läste om din lilla som växer i magen :-) Stort grattis! Hoppas att det kommer gå bra.

Kram på dig och gott nytt år!

10 Mia:

skriven

Gott nytt år Lisa. Pussa magen från mig! För övrigt tycker jag 2011 ska bli året vi äntligen får träffas!



Kram

11 Jenny:

skriven

Gott nytt år! Hoppas du har det bra och att du mår bra och att du snart checkar in här igen!

12 Jenny:

skriven

Jättefin blogg du har!Gillar paris headern:) Tänkte bara fråga om du vill göra mig en liten liten tjänst och rösta på min bild här:

http://fototavling.idg.se/pc-for-alla/vintertavling/hungrig-fagel

det skulle betyda enormt mycket och det tar bara några sekunder. Självklart börjar jag följa dig via bloglovin som tack. Lämna bara en liten kommentar på min blogg ( http://jennyplenny.blogg.se )så följer jag dig med en gång. Hej så länge!

Kommentera här: