Nästan som en bal på slottet

Vi har bokat biljetter för att gå och titta på ballet. Känns hur spännande som helst! Jag har aldrig varit på balett tidigare, det ska bli himla kul! Ser framför mig att alla är uppklädda och eleganta, har redan bestämt mig vad jag ska ha på mig så klart ;)

Har ni varit på ballet? Hur är det?





Teatr Wielki Opera Narodowa och en klarblå himmel i söndags.
1 Therese:

skriven

Det är helt underbart! Men då är jag i och för sig en väldigt inbiten baletthoppa. Men jag lovar att ni kommer få en fantastisk kväll, bara att vistas i ett operahus är ju något det med. Planerar eventuellt en resa till Paris i höst och jag väljer helg utifrån vad som går på Paris Operan, men som sagt jag är väldigt inbiten. =) Hoppas att ni får det jätte trevligt!

2 Fröken Isakson:

skriven

Åh vad kul. Det skulle jag också vilja gå på. Det och opera :). kram kram

3 Hanna:

skriven

Ja, jag har varit på balett två gånger. Senast nu i våras på Opéra Garnier. Vi var mest där för att få se en föreställning i det fina operahuset. Tur var väl det, för själva baletten var vi inte mycket för... Vi är betydligt mer intresserade av opera!

Kommentera här: