Happy Hair!

Så har jag då äntligen varit och klippt mig, det var inte en dag för tidigt. Som vanligt tog det nästan 4 timmar att slinga och klippa, men nu har jag lärt mig och hade datorn med mig och jobbade samtidigt. Ingen kan anklaga dem för att slarva i alla fall. Varje hårstrå vårdas ömt...

Har lekt lite med kameran på datorn för att kunna visa hur det blev. Inte bästa kvaliten men ni ser väl? Jag bad om nåt sånt här, nu börjar vi i alla fall närma oss.


From this....





To this....





1 Mikaela:

skriven

Du anar inte hur avundsjuk jag är på dig... Vill HA ditt hår!!! ;-)

Kram, kram

2 Annelie:

skriven

Uppklippt Bob eller?

Du passar i den frisyren.

3 Mamma:

skriven

Hej Gumman! Jättesnyggt. Kram Mamma

4 Sara:

skriven

Jättefint! Jag fattar inte hur du kan ha så perfekt hår jämt, mitt är helt crazy..:)



Ha en bra dag!

Kram

5 Julie:

skriven

Super fint!!

6 sara:

skriven

Snygging!

7 Ellinor:

skriven

Jätte fint!

Det är en sådan härlig känsla att komma hem nyfriserad från frissan.

Vardagslyx!



Kram

8 Fröken Isakson:

skriven

Åh vad snyggt! Blir så sugen på att klippa av mitt hår när jag ser ditt. Lovely! Kram kram

9 Rebecca:

skriven

Snyggt Lisa!

10 Emelie:

skriven

Gud så snyggt! Ja det får mam säga att det var värt de där timmarna, speciellt om du fick jobb gjort med! Kram

Kommentera här: