Höstlöften

Sara som skriver bloggen La French Touch har listat sina höstlöften, och även fatt idéer fran sina läsare. Jag kände att jag ville göra samma sak, gillar att lista saker. Sa här kommer mina höstlöften:

Ta hand om kropp och själ
Lita pa magkänslan
Halla igang med träningen
Ösa kärlek över min man
Prioritera sant jag mar bra av
Sluta spendera tid med energitjuvar
Vara där för mina vänner
Kolla upp mina födelsemärken
Vara ute mycket
Bli bättre pa att säga nej

Sa mina kära läsare och bloggvänner, har ni nagra löften inför hösten?

1 Lisa:

skriven

Härliga löften! Jag blev också inspirerad av Saras (och nu också av dina) och tror jag ska författa några egna.

Hoppas allt är bra!

Kram

2 Sara:

skriven

Som du vet... ;)

Bra löften, sedan kan det ju ändå vara svårt att hålla, tyvärr. Men vi får peppa varandra!

3 Sara:

skriven

Som du vet... ;)

Bra löften, sedan kan det ju ändå vara svårt att hålla, tyvärr. Men vi får peppa varandra!

4 Ellinor:

skriven

Härliga och sunda löften du avgett! Jag ska verkligen ta mig en funderare över vad mina mål inför hösten ska bli.



Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!



PS! Ang. presenten så blev det tillslut bland det mest oromantiska man kan tänka sig (men det var det enda jag visste att han verkligen behövde) - en flugsmällare. Dock fick han den tillsammans med lite rosor och god mat nu på kvällen så han var väldigt nöjd ;)



Kram

5 Mikaela:

skriven

Vilka bra löften du har till dig själv, jag kopierar dom med några små ändringar (tex "hålla igång med träningen" blir "komma igång med träningen"). Men det var bra det där med födelsemärken för det behöver jag också göra. Får se vem som blir först?!? ;-)

Många kramar Mikaela



6 Lisa:

skriven

Lisa, jag sag dina ocksa! Nu ska vi halla dom oxa, eller hur?



Sara, det far vi verkligen göra! Tycker alla dessutom har gett sana bra löften.



Ellinor, ska bli spännande att läsa dina! En flugsmällare? Det var ju riktigt roligt!



Mikaela, kul att jag inspirerar :) Nu ska vi halla dom oxa, eller hur? Och paminna varann om födelsemärkena.



Stor kram Lisa

Kommentera här: